IronMan, et lille spørgsmål.
Fra : Klaus G.

Dato : 10-02-08 09:21

Hej.

Efter jeg har set denne trailer:
http://www.apple.com/trailers/paramount/ironman/
Så har jeg undret mig over, hvad er det for en lysende rund dims der
tilsyneladende sidder i brystet på Tony Stark, altså hovedpersonen?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tue Sørensen

Dato : 10-02-08 02:21

On 10 Feb., 09:21, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Så har jeg undret mig over, hvad er det for en lysende rund dims der
> tilsyneladende sidder i brystet på Tony Stark, altså hovedpersonen?

Han får jo en granatsplint i hjertet, så det han først må opfinde er
en avanceret pacemaker til at holde sig selv i live.

- Tue

Fra : Klaus G.

Dato : 12-02-08 19:37

> Han får jo en granatsplint i hjertet, så det han først må opfinde er
> en avanceret pacemaker til at holde sig selv i live.
Tak for info :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery