Titel på film - hjælp!
Fra : LL

Dato : 08-02-08 18:16

Jeg elsker Bob Dylans musik og på et tidspunkt omkring 1996 så jeg en
engelsk film, hvori de spillede I shall be released (dog ikke med Dylan).
Filmen handlede om to mænd, der boede sammen. Den ene mand var far til en
dreng, som boede hos moren og dennes nye mand. Denne mand misbrugte drengen
seksuelt hvilket var en del af plottet. Er der nogen, der kan hjælpe med
titlen på filmen?

På forhånd TAK

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-02-08 19:13

LL skrev:

> [...]
> Denne mand misbrugte drengen seksuelt hvilket var en del af
> plottet. Er der nogen, der kan hjælpe med titlen på filmen?

"Hollow Reed", og det var vist Paul Weller, der sang.

Fundet med IMDb, som har en soundtracksøgefunktion:

http://akas.imdb.com/title/tt0113314/maindetails
http://akas.imdb.com/Sections/Soundtracks/

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-02-08 19:18

Peter Brandt Nielsen skrev:

> "Hollow Reed", og det var vist Paul Weller, der sang.

Dansk titel "Kærlighedens offer". Bibliotek.dk har nogle hits.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : LL