Rambo statistik
Fra : ASKF

Dato : 29-01-08 17:30

Jeg fik dette link
<http://friendsofdoom.com/GoD/img/2008/movies/2008-01-26-rambo_deathchart_lg.jpg>
af en anmelder på <http://www.filmnytdvd.dk>, og vi morede os lidt
sammen, over hvordan antallet af døde stiger i serien.

Desværre for kvinderne lader det ikke til at han smidder trøjen i den
nyeste film, når han ikke dræber nogen med bar overkrop, en overraskende
udvikling må man da sige.

Jeg tillader mig at tvivle lidt på at IMDBs 8.4 rating, også stemmer
overens med kvaliteten; men med det første drab efter kun 3:22 minutter
og hele 236 døde, lader det til at være hjernedød action fra start til
slut, så måske den alligevel kan være god nok som
tømmermændsunderholdning en lørdag/søndag eftermiddag.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-01-08 21:28

"ASKF" skrev i en meddelelse

> [...]
> slut, så måske den alligevel kan være god nok som
> tømmermændsunderholdning en lørdag/søndag eftermiddag.

"Not now John
We've got to get on with the film show.
Hollywood waits at the end of the rainbow.
Who cares what it's about
As long as the kids go?"
: Roger Waters

236 døde siger du , pyt
Hvis bare ingen ryger smøger i filmen , så er alt jo godt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Sune

Dato : 30-01-08 21:49

On Tue, 29 Jan 2008 17:30:13 +0100, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

> [...]
>af en anmelder på <http://www.filmnytdvd.dk>, og vi morede os lidt
>sammen, over hvordan antallet af døde stiger i serien.

Gad vide om statistikken nu også er helt korrekt.

Jeg kan ihvertfald finde 1 fejl.

Hint: 0.02

Mvh
Sune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 30-01-08 23:30

Sune skrev:
> Jeg kan ihvertfald finde 1 fejl.
>
> Hint: 0.02

Njæh, der er 50 minutter tilbage af filmen, og han bliver dræbt.
Det er 0.02 dræbte i minuttet.

Hvis man tæller sådan er det vel rigtigt nok. "From that point" må vel
gerne inkludere det punkt.

-Rune

Fra : Sune

Dato : 30-01-08 23:59

On Wed, 30 Jan 2008 23:29:31 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

>Hvis man tæller sådan er det vel rigtigt nok. "From that point" må vel
>gerne inkludere det punkt.

Nej ikke hvis det stod til mig

Mvh
Sune

Fra : Tue Sørensen

Dato : 30-01-08 19:29

On 29 Jan., 17:30, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
> [...]
>
> Desværre for kvinderne lader det ikke til at han smidder trøjen i den
> nyeste film, når han ikke dræber nogen med bar overkrop, en overraskende

Hans muskler er nok blevet for gamle til at være i udstillelig
stand...

> Jeg tillader mig at tvivle lidt på at IMDBs 8.4 rating, også stemmer
> overens med kvaliteten;

Der er altid alt for høje ratings på IMDb når en populær film lige har
haft premiere. Det er jo husarene der tager ind og ser filmen først
(og hvis man er virkelig stor fan, så giver man filmen 10 før man har
set den...). Desuden finder IMDb måske først ud af hvordan "the
weighted average" skal vægtes (det er nemlig vægtet forskelligt for
forskellige film) når de har et mere overordnet billede af filmen og
dens (både kritiske og populære) modtagelse.

- Tue

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 03-02-08 17:46

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message
SNIP

> [...]
> slut, så måske den alligevel kan være god nok som
> tømmermændsunderholdning en lørdag/søndag eftermiddag.

Hvad i alverden havde du regnet med fra en Rambo-film?
Det er da kun "First Blood" som kan regnes for en smule socialrealistisk, og
som måske vil noget andet end kun vold. Men ellers er Rambo entreprisen da
kun beregnet til hjernedød action, og det er da fedt når bare man ved hvad
man kan forvente.

En rating på 8.4 kan jo sagtens passe, hvis det er fans som forventer at se
Rambo uddele tæv og grafisk manddrab på bedste maner. At han så vist er
blevet en tand mere voldelig end man så i de 3 første er da bare en fed
udvikling. Han bør da chokere lidt, og den øgede grafiske vold kan være med
til at hive den nye Ramob op på et niveau hvor den adskiller sig lidt fra
andre Hollywood actionfilm. Ud fra trailerne at dømme, er der vist god grund
til R-ratingen

Jeg skal se den i biffen, og jeg vil være glad hvis det bare er tom action,
for det regner jeg med.

Mvh Anders