Afslutning af film
Fra : Hagar

Dato : 28-01-08 07:29

Hej

Jeg sidder ofte med en underlig fornemmelse når jeg har set en film, for jeg
syntes ikke der er nogen ordentlig afslutning på dem, jeg sidder med en
underlig fornemmelse af at der mangler noget, jeg vil have mere med.
Sidst har jeg set Rendition, jeg skal nok undlade at røbe for meget for dem
der ikke har set den, men igen, jeg mangler en ordentlig afslutning, at se
konsekvensen af de andres handling. Det er for let at bare lade filmen
slutte lykkeligt for de gode, og skidt for fjenden, jeg savner at se hvad
der mere sker. Jeg har da en fantasi, ingen tvivl om det, men for at en film
for mig skal være rigtig god, så skal der en rigtig god afslutning til også.
Er jeg ene om at mangle noget i de fleste film, eller er det min fantasi der
ikke gør nok ?

Hagar

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-01-08 10:19

Hagar wrote:
> [...]
> så skal der en rigtig god afslutning til også. Er jeg ene om at
> mangle noget i de fleste film, eller er det min fantasi der ikke gør
Jeg kan godt følge dig. Jeg så "!Million Dollar Baby" forleden og savnede
meget at få at vide, hvad der skete med den anden bokser i titelkampen (for
nu ikke at røbe for meget).

Per V

--
Basie Trust Bigband søger basunist. Læs om orkestret på
http://home0.inet.tele.dk/perve/Basie_Trust.htm