en film hvor politiet siger:
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-08 23:59

Hejsa Alle.

Er der nogle der kan huske en dansk film hvor poitiet har omringet nogle, og
så råber "det er politiet i er omringet" gerne med en megafon eller noget i
den stil..
Jeg skal bruge et lydklip nemlig, og kan ikke lige self komme på nogen :(

Mvh
Morten

Fra : Peter Heide

Dato : 25-01-08 00:13

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget i den stil..
> Jeg skal bruge et lydklip nemlig, og kan ikke lige self komme på nogen :(

Prøv at få fat i Cirkuskrigen. En film om politiet og Christiania. Så tror
jeg lydklippet er i kassen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 26-01-08 08:06

Scripsit Peter Heide:

> Prøv at få fat i Cirkuskrigen. En film om politiet og Christiania.
> Så tror jeg lydklippet er i kassen

Ellers måske slutningen af "Blind Makker"

Lars Erik Bryld

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 28-01-08 09:54

"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse
> Scripsit Peter Heide:

Et af de sidste afsnit af "Jul på Vesterbro" tror jeg ogås kan levere varen. Der hvor Stewart og
Danny har barrikaderet sig inde i deres lejlighed bliver de vist nok råbt op af politiet.

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 23:58

> Et af de sidste afsnit af "Jul på Vesterbro" tror jeg ogås kan levere
> varen. Der hvor Stewart og Danny har barrikaderet sig inde i deres
> lejlighed bliver de vist nok råbt op af politiet.

AVS ja godt husket :D mange tak, må lige se dvd'erne igennem :D

Mvh
Morten