Nogen der kender titlen på TV Serie om en~
Fra : torben

Dato : 16-01-08 15:07

Hej.
Kender i titlen på en tv serie der gik engang. En amerikansk tv serie der
handler om at en ufo bortført kommer tilbage og hjælper menneskeheden i at
"være fri" og "tænke frit" at "enhver kan gøre det umulige".
Han lærer en videnskabsmand om at tænke frit og giver ham håbet tilbage om
en opfindelse og med hjælp fra den engang bortførte opfinder han at ophæve
tyngdekraften "sammen med ham"

Den engang bortførte rejser rundt og hjælper menneskeheden fordi at den
ellers er fortabt, men alt imens at han bliver jaget af en der vist selv
engang overværede bortførelsen men ikke "kom med", jeg tror at han ville med
og er bitter fordi han ikke kom med.
Nå men der er så mange fede episoder i den serie. blandt andet at han må
tilbage til planeten i en andens krop da den person døde og bliver savnet af
de 'ældre' et sted på en planet.
Da vil han tage hans plads i hans døde krop og returnere som den savnede
person, men det bliver lidt anderledes end planlagt.

Jeg kunne skrive en lang fed fortælling.
Men må stoppe her!

Hilsen
Torben

Fra : Tue Sørensen

Dato : 16-01-08 11:50

On 16 Jan., 15:07, "torben" <spam...@spamfri.dk> wrote:
> [...]
> Da vil han tage hans plads i hans døde krop og returnere som den savnede
> person, men det bliver lidt anderledes end planlagt.

Ringer ikke en klokke, men jeg vil også meget gerne finde ud af hvad
det er for en serie! Hvornår kørte den? Hvor mange episoder var den
på, sådan cirka?

- Tue

Fra : torben

Dato : 16-01-08 20:33

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ringer ikke en klokke, men jeg vil også meget gerne finde ud af hvad
det er for en serie! Hvornår kørte den? Hvor mange episoder var den

Det kan jeg godt forstå!
Den var vist på ikke mere end ca 12 afsnit vistnok. Ellers føles den
ihvertfald hurtigt overstået.
Kan ikke huske fra hvilken kanal, dengang havde jeg mange kanaler at vælge
imellem.
Men vistnok fra en reklameløs kanal.
Kan desvære ikke huske mere.

-
Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-08 20:37

Den 16-01-08 20.32 skrev torben følgende:

> Den var vist på ikke mere end ca 12 afsnit vistnok. Ellers føles den
> ihvertfald hurtigt overstået.

> Kan desvære ikke huske mere.

Men du kan vel huske, om det var i 70'erne, 80'erne, for cirka 5 år
siden eller sidste år?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : torben

Dato : 17-01-08 14:11

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Nej! Jeg har en dårlig tidsfornemmelse.
Men det var i min levetid!
-
Torben

Fra : Hauge

Dato : 17-01-08 14:14

torben wrote:
> Men det var i min levetid!

Hvor gammel er du så? Hvis du da kan huske det

Mvh Hauge

Fra : Torben

Dato : 20-01-08 17:24

Hej.

Skylder her til sidst at sige at det "desvære" er en af de _få_ bedste
episoder jeg har nævnt.
De fleste episoder er ikke tilnærmelsesvis så fede som vistnok kun ca 2 af
de 12 episoder ialt.
F.eks er der en episode om en børnefødselsdag, den episode er lidt kedeligt.
Heh he!
og så er der vist en tredie kommer jeg lige i tanke om, der er så god at den
vistnok havde en fortsættelse, så den strækkede sig over 2 episoder.
Nå men ikke mere herfra, medmindre man vil vide mere. bare er min hukk ikke
så god mht serien. Det er nok derfor jeg pludselig interessere mig for den
igen.
-
Torben

Fra : Mads

Dato : 16-01-08 21:49

On Wed, 16 Jan 2008 15:07:04 +0100, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

> [...]
>person, men det bliver lidt anderledes end planlagt.
>
>Jeg kunne skrive en lang fed fortælling.

Jeg kommer til at tænke på Spielbergs serie "Taken"
men jeg ved ikke om den har været vist på TV herhjemme.

http://imdb.com/title/tt0289830/

mvh Mads

Fra : torben

Dato : 17-01-08 14:16

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer til at tænke på Spielbergs serie "Taken"
> men jeg ved ikke om den har været vist på TV herhjemme.
>
> http://imdb.com/title/tt0289830/
>
> mvh Mads

Hej.

Nej! Det er ikke den!
-
Torben

Fra : Mads

Dato : 17-01-08 17:59

On Thu, 17 Jan 2008 14:15:51 +0100, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Nej! Det er ikke den!
>-
>Torben

Ku det være Starman ?

Der blev jo lavet en serie efter filmen

http://imdb.com/title/tt0090527/

mvh Mads

Fra : torben

Dato : 17-01-08 18:16

Hej.

Nej heller ikke!
Det er vist nok en fra tidligst år 2000, eller der omkring.
Hovedpersonerne (2) er ret fremme idag også og specielt hovedpersonen, lidt
høj , mørkt lidt langt hår, mere tilbagestrøget hår og ikke så meget hår
forest i hovedet mest bag nakken han har en karakteristisk måde at bevæge
hovedet på, det ligger til hans personlighed og er altid med ham. Derfor er
han specielt god til den serie jeg nævner- efter min mening.

Det er beskedent med hukommelsen omkring filmen/serien., andet end
episoderne.

Hovedpersonen er med i andre serier som ikke er så gamle som jeg desvære
ikke kan huske hvad var for nogle.
-
Torben

Fra : Mads

Dato : 17-01-08 21:08

On Thu, 17 Jan 2008 18:15:42 +0100, "torben" <spamfri@spamfri.dk>
wrote:

>Hovedpersonen er med i andre serier som ikke er så gamle som jeg desvære
>ikke kan huske hvad var for nogle.

Træls, for hvis du bare kunne komme i tanke om noget andet
som en af personerne har været med i, eller et navn på en
af skuespillerne, så ville det virkeligt gøre det meget nemmere.

mvh Mads

Fra : Mr D

Dato : 17-01-08 23:48

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bevæge hovedet på, det ligger til hans personlighed og er altid med ham.
> Derfor er han specielt god til den serie jeg nævner- efter min mening.

Nå ja, men det er da ham, æh, ham æh, du ved nok. Ham der æh. Ham med den
der scooter med de blå saddeltasker, ikk? Eller var de laks? Altså
saddeltaskerne. Nå men ihvertfald, han lavede også den der film, hvad var
det nu, den hed? Den der, du ved, med de der heste - eller også var det
store hunde. Brune var de ihvertfald. Hun spillede også med, hende der - jeg
husker ikke lige hvad hun hedder - men hun havde engang en flirt med ham der
brolæggeren fra Nørrebro. Ham med moren med hønsene, som myndighederne
engang troede havde hundegalskab eller fugleinfluenza eller hvad det nu var.
Ja, det var vel ikke myndighederne som sådan, men vel snarere den lokale
foged, som absolut skulle stikke næsen i alting. Jeg husker det, fordi det
var noget med, at han var ked af, at hans kat var dødssyg - det var en
tigerstribet - og så skulle det gå ud over en eller anden, og det blev så
moren til ham der skuespilleren med scooteren med de blå saddeltasker, som
.... nej, vent lidt. Det var da vist før år 2000 ...

.... eller der omkring

simon

Fra : Jubii

Dato : 18-01-08 09:13

"Mr D" <s-griis@fjerndettepost5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blå saddeltasker, som ... nej, vent lidt. Det var da vist før år 2000 ...

I finder garanteret ud af det i år 3000

Fra : Jan Larsen

Dato : 18-01-08 09:10

Hvad med The Visitor med John Corbett?