DR's filmarkiv
Fra : Bo

Dato : 15-01-08 12:02

Hørte fra om med imorgen 16.jan kan du gå ind og udvælge din
ynglingsfilm eller udsendelse. Jeg husker en
engelsk udsendelse fra 70-erne eller 80-erne. Det var om en
dræbersygdom der ramte næsten hele befolkningen i England og fra
London kan jeg huske fra OVAL-undergrundsstationen hvor de få ikke
smittede sad. Jeg tror det startede med at en læge gennemgående person
mistede sin kone. Desværre kan jeg ikke huske hvad serien hed, kan
nogen her ?

En anden engelsk serie i sort/hvid hed drej-999, den var jeg også stor
tilhænger af, eks bankmand stjal penge fra sin arbejdsplads.
vh Bo

Fra : Just Johnny

Dato : 15-01-08 20:32

Bo posted the following:

> [...]
>smittede sad. Jeg tror det startede med at en læge gennemgående person
>mistede sin kone. Desværre kan jeg ikke huske hvad serien hed, kan

Det lyder som den engelske TV-serie "Survivors", som gik på dansk tv
under titlen "De Overlevende". Der blev lavet tre sæsoner fra 1975
til 1977 på i alt 38 afsnit. Den kan købes på engelsk DVD i
sæson-bokse og er så absolut et gensyn værd.

Fra : Sune

Dato : 15-01-08 20:33

On Tue, 15 Jan 2008 11:02:02 -0800 (PST), Bo <solfranz47@gmail.com> wrote:

>Hørte fra om med imorgen 16.jan kan du gå ind og udvælge din
>ynglingsfilm eller udsendelse.

Vil du have DR til at digitalisere engelske serier/udsendelser?

Skal vi ikke lade BBC om det?

Mvh
Sune

Fra : Søren

Dato : 16-01-08 00:16

> [...]
>
>En anden engelsk serie i sort/hvid hed drej-999, den var jeg også stor
>tilhænger af, eks bankmand stjal penge fra sin arbejdsplads.

Du bliver nok lidt skuffet, når du finder af at der 'kun' er DR's arkiv, der
bliver lagt på nettet

Men det bliver da fedt at se 'Hopla!' igen.

Søren

Fra : Jubii

Dato : 16-01-08 18:03

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse

> Du bliver nok lidt skuffet, når du finder af at der 'kun' er DR's arkiv,
> der bliver lagt på nettet
>
> Men det bliver da fedt at se 'Hopla!' igen.
>
> Søren

Der er noget jeg ikke kan finde ud af i denne fruppe og de emner der er til
debat.
Der debatteres en del TV-serier, er det fordi man mener det er
film-relateret?
Altså det der står her:
* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier
diskuteres i gruppen.

Fra : Hagar

Dato : 16-01-08 18:32

> [...]
> hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
> faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier

Sådan er det i mange grupper, især dem med begrænset trafik, så kan man godt
se igennem fingrene med enkelte forkerte indlæg. Jeg lider ikke under det,
og det er der sikkert ikke mange der gør, når det nu ikke fylder mere end
det gør.

Hagar

Fra : Jubii

Dato : 16-01-08 22:38

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det, og det er der sikkert ikke mange der gør, når det nu ikke fylder mere

Ok.

Fra : Optimus Prime

Dato : 17-01-08 08:35

Hagar skrev:
> [...]
> og det er der sikkert ikke mange der gør, når det nu ikke fylder mere end

Og tonen er (var? er selv holdt op med at læse der af samme årsag)
ulidelig... kan godt forstår folk smutter herover med den slags spørgsmål

Og så var jeg vist også OT