Blanes, Costa Brava
Fra : skoge

Dato : 25-03-08 13:05

Hej gruppe

Vil lige høre om der er nogen der kender dels byen/omegnen Blanes nord for
Barcelona.
Ligeledes vil jeg høre om nogle har boet på hotel Las Americas (dansk
friferie hotel) - jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet om dette lille
hotel.
Håber at der er nogle der ved noget og vil tage sig tid til at skrive lidt
om det.
På forhånd tak.
mvh. skoge

Fra : NewsGroups

Dato : 25-03-08 15:42

"skoge" <> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Vil lige høre om der er nogen der kender dels byen/omegnen Blanes nord for
> Barcelona.

Vi har været der. Et godt udgangspunkt med en ok strand. Der er en del
hollændere men ikke generende. En aften burde I besøge Tossa de Mar der
ligger lídt nord for. En smuk køretur og en rigtig lækker lille badeby.

Vi har så senere valgt at tage længere syd over (nord for Valencia) - da vi
på et senere tidspunkt vil bruge lidt mere tid i Spanien. Og så skal man nok
lidt længere sydpå for at få varme i det tidligere forår / sene efterår.