Blinklys DL-650
Fra : Morten Pedersen

Dato : 25-03-08 20:26

Hej,

er der nogen der ved om de hvide blinklys fra DL-1000'eren passer lige over
på DL-650'eren? Jeg går ud fra det og vil gerne skifte dem ud, da de hvide
hjælper en del på udseendet.

Er der også nogen der kender den billigste måde at skaffe de nødvendige 4
pærer + 4 hvide glas? Jeg gætter på at det billigste ikke er en aut. Suzuki
forhandler...

mvh
Morten

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-03-08 08:20

Morten Pedersen skrev den 25 mar 2008 i

> Hej,
>
> er der nogen der ved om de hvide blinklys fra DL-1000'eren passer
> lige over på DL-650'eren? Jeg går ud fra det og vil gerne skifte
> dem ud, da de hvide hjælper en del på udseendet.

Umiddelbart, og uden at ha´det verificeret - ja.
De 2 modeller er - stort set, og bortset fra motoren, identiske.

Har også set dem rigget til med blinklys monteret direkte på kåben i
stedet for pindene der rager ud, prøver at finde linket senre.

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 26-03-08 08:51

Morten Pedersen was thinking very hard :
> [...]
>
> Er der også nogen der kender den billigste måde at skaffe de nødvendige 4 pærer + 4 hvide glas? Jeg gætter på at det billigste ikke er en aut. Suzuki forhandler...

MOtorcykel galleriet har en gruppe for v-strom riders.
Tror der sidder en ekspert eller to derinde.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=121

Michale

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-03-08 14:14

> [...]

> Er der også nogen der kender den billigste måde at skaffe de
> nødvendige 4 pærer + 4 hvide glas? Jeg gætter på at det billigste

Så er der et link til et site for V-strom, både DL1000 og Wee-Strom, og
alt er GRATIS og der er ingen REKLAMER:

http://www.stromtrooper.com/

Fra : pnyb

Dato : 26-03-08 13:11

Blinklys er ganske rigtigt identiske på DL650 og DL1000.

Her er der nogle hvide:
http://www.riffgmbh.com/shop/product_info.php?info=p234_BLINKER-SUZUKI-DL-V-STROM-650-1000--KLAR.html&XTCsid=214479d003487f93e97283e6112efaad
fundet på www.clearalternatives.de

Du kan også finde nogle på www.whitelights.de.

Mvh Peter Nyborg

Fra : Morten Pedersen

Dato : 27-03-08 07:30

Det var præcis det jeg ledte efter - tak!

Hmm....billedet viser to glas og to pærer - jeg skal jo bruge 4. Så vidt jeg
kan se står der ikke noget i teksten om hvad man køber for de 18?. Gad vide
om jeg så skal købe 2 eller 4 for at få til hele maskinen?

mvh
Morten

Fra : pnyb

Dato : 27-03-08 00:40

Du får 2 glas + 2 pærer for 19 øvroer, dvs du skal snolde for 36.

Fra : Morten Pedersen

Dato : 27-03-08 15:01

Ja, havde det bare været så nemt - jeg så lige en LED baglygte også, så den
endte på 104 EUR i stedet

Fra : pnyb

Dato : 27-03-08 02:15

Du får 2 glas + 2 pærer for 19 øvroer.

Fra : Kim

Dato : 27-03-08 09:20

Hej

Når vi nu er ved blinklys til vstrom, har jeg set en vstrom med de
foreste blink i kåben. Den var med blinkglas der passede ind i
de trekantede "luftindtag". Er der nogen der ved hvor man
kan købe sådan nogle?

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-03-08 11:21

Kim skrev den 27 mar 2008 i

> [...]
> foreste blink i kåben. Den var med blinkglas der passede ind i
> de trekantede "luftindtag". Er der nogen der ved hvor man

Prøv her: http://www.calsci.com/motorcycleinfo/VStrom3.html nederst på
siden, i det hele taget er man godt dækket ind med info der.

Fra : Kim

Dato : 27-03-08 16:05

On 27 Mar 2008 10:20:48 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Kim skrev den 27 mar 2008 i

>Prøv her: http://www.calsci.com/motorcycleinfo/VStrom3.html nederst på
>siden, i det hele taget er man godt dækket ind med info der.

Jeg har tænkt på sådan nogle, men de andre ser bare meget bedre ud.

Mvh. Kim Hansen.