Sidi Vertigo Corsa - Hvor?
Fra : MKS - 74

Dato : 25-03-08 08:43

Vist ved at være tid til at få lidt nyt fodtøj, har udset mig et par
Sidi Vertigo Corsa. Umiddelbart kan jeg købe dem i DE til omkring
2000,-, nogle steder i DK der kan matche den pris bare nogenlunde?

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-08 13:45

MKS - 74 skrev:
> Vist ved at være tid til at få lidt nyt fodtøj, har udset mig et par
> Sidi Vertigo Corsa. Umiddelbart kan jeg købe dem i DE til omkring
> 2000,-, nogle steder i DK der kan matche den pris bare nogenlunde?

Det er ud til at KJ-motorcykler har vertigo til 21-2200, altså ikke sååå
langt fra.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : MKS - 74

Dato : 25-03-08 14:57

On Tue, 25 Mar 2008 13:45:28 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Det er ud til at KJ-motorcykler har vertigo til 21-2200, altså ikke sååå
>langt fra.

Tak for tippet, desværre er det vist omkring 2200,- for Vertigo
(ligger omkring 1400,- i DE) og omkring 3000,- for Vertigo Corsa hos
KJ.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-08 19:23

MKS - 74 skrev:

> Tak for tippet, desværre er det vist omkring 2200,- for Vertigo
> (ligger omkring 1400,- i DE) og omkring 3000,- for Vertigo Corsa hos
> KJ.

Har kun lige kikket kort på dem, jeg regner med selv at bestille i DE
når jeg skal have nye om ikke så forfærdentlig længe, regner selv med
Sidi B2 goretex til 18-1900 ved Louis

Fra : MKS - 74

Dato : 25-03-08 19:38

On Tue, 25 Mar 2008 19:22:45 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Har kun lige kikket kort på dem, jeg regner med selv at bestille i DE
>når jeg skal have nye om ikke så forfærdentlig længe, regner selv med
>Sidi B2 goretex til 18-1900 ved Louis

Med mindre du har et særligt forhold til at handle hos Louis af en
eller anden grund, er det måske ikke det optimale. Louis er nemlig
ikke specielt billige i forhold til mange andre tyske med Sidi, B2
Goretex kan du f.eks få billigere her -

<http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Sidi-B2-Gore-Tex/SubProducts/Sidi-B2-Gore-Tex-0001>

Forskellen reduceres dog lidt, hvis man alligevel skal handle hos
Louis og regner portoudgifter med, men stadigvæk...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-08 19:53

MKS - 74 skrev:

> [...]
> eller anden grund, er det måske ikke det optimale. Louis er nemlig
> ikke specielt billige i forhold til mange andre tyske med Sidi, B2

Slet ikke (kun når jeg lige har et par tusind funpoints der skal fyres
af )

> [...]
>
> Forskellen reduceres dog lidt, hvis man alligevel skal handle hos
> Louis og regner portoudgifter med, men stadigvæk...

Super !
Tak for linket det er puttet i "bogmærke-reolen"