Dennis Hellan??? ;o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-03-08 22:24

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 00:00

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
news:47e81cf3$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=hRRuKX0V6Qs
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jC0gdv1ZRa4
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mICYRvonmCU
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eLFZyZOL0a8
>
> Lokke, lokke, lokke!

Næhhh......... overhovedet ikke, men bare for at vise at det ikke er _alle_
der er racer fikserede derinde, at der findes "normale" mc folk med gamle
fine maskiner
faktisk er der rigtig mange flotte modeller (mc) derinde

Kan ikke helt forstå at 29,- kr. skulle holde folk fra noget der
interesserer dem !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 00:10

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:cad6b$47e83273$55183fa0$13787@news.arrownet.dk...

> [...]
> faktisk er der rigtig mange flotte modeller (mc) derinde
>
> Kan ikke helt forstå at 29,- kr. skulle holde folk fra noget der

Og så fik jeg liiiiiiige sendt et svar inden jeg tjeckede linkene :-/,
nårh.. shit happens

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 07:41

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Kan ikke helt forstå at 29,- kr. skulle holde folk fra noget der
> interesserer dem !

Det kan jeg heller ikke. (Hint - det er ikke beløbets størrelse - det er
modtageren af pengene og kvaliteten af det man får. Læser du overhovedet
hvad jeg skriver?).

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 19:55

> Det kan jeg heller ikke. (Hint - det er ikke beløbets størrelse - det er
> modtageren af pengene og kvaliteten af det man får. Læser du overhovedet
> hvad jeg skriver?).

Næhh...... for der er tit så meget brok i det, så jeg skimmer kun ;-D

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-03-08 20:22

Tjoh... og svarene blir derefter

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-08 10:23

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> Næhh...... for der er tit så meget brok i det, så jeg skimmer kun ;-D

Jeg har jo erkendt at jeg er en sur gammel mand, men det er jo
efterhånden implicit i denne gruppe

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-03-08 18:45

Torben Scheel skrev:

> Jeg har jo erkendt at jeg er en sur gammel mand, men det er jo
> efterhånden implicit i denne gruppe

hov hov unge mand - tal for dig selv!!! JEG er Fan'Me IKKE SUR!!!!

.... eller gammel!

NÅ!

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-08 19:03

J.C.Kløve wrote:

> hov hov unge mand - tal for dig selv!!! JEG er Fan'Me IKKE SUR!!!!
>
> ... eller gammel!
>
> NÅ!

Du kan nå det endnu

--