PiperX filtre
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-03-08 22:52

Det lader til at TSvansen her overtaget forhandlingen af PiperCross
filtre til MC

Det har prisen sørme ikke taget skade af - de er dælm'e noget billige i
forhold til tidligere

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1710847546&n=-1522413882

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Dak

Dato : 24-03-08 08:54

> Det har prisen sørme ikke taget skade af - de er dælm'e noget billige i
> forhold til tidligere

Til gengæld så er der f.eks. kun 1 butik som der har den på lager til min
cykel. og det er ikke i nærheden.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Grunnet

Dato : 24-03-08 09:06

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Til gengæld så er der f.eks. kun 1 butik som der har den på lager til min
> cykel. og det er ikke i nærheden.

Du kan da bare bestille det på nettet til levering i den butik der ligger
nærmest din bopæl.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-03-08 10:31

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til MC
>
> Det har prisen sørme ikke taget skade af - de er dælm'e noget billige i

Hmm noget skal feriepengene og de penge jeg har betalt for meget i skat jo
bruges til, så hmm vil jeg mon få noget ud af at skifte standardfilteret på
min zx9r 1998 model til sådan et?.. 0,2 hk ekstra? :)

Mvh Anders

Fra : Dak

Dato : 24-03-08 11:37

> Hmm noget skal feriepengene og de penge jeg har betalt for meget i skat jo
> bruges til, så hmm vil jeg mon få noget ud af at skifte standardfilteret
> på min zx9r 1998 model til sådan et?.. 0,2 hk ekstra? :)

Husk de ekstra 0,1 HK som du får ved at din pengepung bliver lettere.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Robert Andersen

Dato : 24-03-08 15:51

"Anders > Hmm noget skal feriepengene og de penge jeg har betalt for meget i
skat jo
> bruges til, så hmm vil jeg mon få noget ud af at skifte standardfilteret
> på min zx9r 1998 model til sådan et?.. 0,2 hk ekstra? :)

Mit gæt: ingenting!
-jomindre du får dyset dine karburatorer ind til filteret..

Har selv lige fået k&n filter og jetkit på min 99 R1, i HK gav det næsten
ingenting, men i gasrespons og omdrejningsvillighed: aye caramba !

/Robert