safeboks til loftsspot 2
Fra : johny møller

Dato : 28-03-08 20:57

Hejsa.

lige et spørgsmål mere..

Hvordan tilsluttes de fire spot rigtigt.

De skal sættes til, der hvor vores almindelige loftlampe er tilsluttet.

Er det bedst at trække en ledning til hver spot, og så samle dem i
loftsdåsen.?

Eller skal de serieforbindes?

mvh
johny

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 21:31

Hejsa.
Tror du skal passe rigtigt godt på, mener at indbygningsspots SKAL / MÅ KUN
opsættes af aut.installatør.
De har rigtigt mange huse på samvittigheden (brand) og forsikringen dækker
ikke, hvis det er dig selv der har bummet den.
(Bare se hvordan det er gået ham i Aalborg med kælderen, han står med
regning på hus, nedrivning og erstatning til lejer - og forsikringen har
meldt hus forbi.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Nielsen

Dato : 29-03-08 10:56

> (Bare se hvordan det er gået ham i Aalborg med kælderen, han står med
> regning på hus, nedrivning og erstatning til lejer - og forsikringen har
> meldt hus forbi.

OK. Jeg troede han gravede ud til en dybere kælder, men han skulle altså
bare sætte spots op..?

/Ths.

Fra : Armand

Dato : 29-03-08 11:33

Nielsen skrev:

> OK. Jeg troede han gravede ud til en dybere kælder, men han skulle altså
> bare sætte spots op..?

Udover at kunne falde sammen, kan bygninger i høj grad også brænde! =

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 12:52

Vældig morsom - ha ha.
Budskabet er hvis du laver noget der er dumt eller ulovligt, så dækker
forsikrikningen ikke, det er uanset om du graver ud til kælder, sætter spots
op, laver et køkken, slår søm i eller spiser rugbrød.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)