Hvor finder jeg en sæbedispenser der laver~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 24-03-08 21:37

Hej med jer!

Bl.a. i DSB's tog har de på toiletterne en sæbedispenser, der laver rigtig
fint skum til håndvask.
Hvor finder jeg mon sådan en? Den behøver ikke være af rustfrit stål osv.,
og den skal kunne købes et sted, hvor private også kan handle - gerne på
nettet, ellers helst i Sydjylland et sted...

Kan i hjælpe?

--
Hilsen Jakob

Fra : Fynbo

Dato : 25-03-08 05:19

"Jakob Griffel" <nejnej@detduerikke.du> skrev i en meddelelse
> [...]
> og den skal kunne købes et sted, hvor private også kan handle - gerne på
> nettet, ellers helst i Sydjylland et sted...

Muligvis noget her
http://www.cleantrade.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/nyheder.asp

Fynbo

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-03-08 08:45

"Jakob Griffel" <nejnej@detduerikke.du> wrote in message
> [...]
> og den skal kunne købes et sted, hvor private også kan handle - gerne på
> nettet, ellers helst i Sydjylland et sted...

Mener en af mine kammerater der tidligere var sælger for Colgate-Palmolive
havde sådan nogle almindelige engangs-dispensere på badeværelset der lavede
skum. Prøv at tage et kig på hylderne i supermarkedet hvis det er godt nok.

Keller

Fra : Morten

Dato : 25-03-08 19:06

> [...]
> og den skal kunne købes et sted, hvor private også kan handle - gerne på
> nettet, ellers helst i Sydjylland et sted...

De bliver solgt gennem de størrer erhvervs-leverandører af
sanitetsartikler - jeg tvivler på du kan få lov at købe dem enkeltvis som
privat, men det er da et forsøg værd.

De Forenede Dampvaskerier sælger dem i vært fald - jeg vil tro at Berendsen
og Rentokil også har dem.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-03-08 19:58

> [...]
> privat, men det er da et forsøg værd.
>
> De Forenede Dampvaskerier sælger dem i vært fald - jeg vil tro at

Jeg har nu fundet ud af, at sådan en fætter bl.a. hedder en
"skumsæbedispenser" (klart nok), jeg fandt et billeder af den jeg mener hos
Berendsen:

http://peecee.dk/upload/view/105865

Nå må jeg bare finde ud af om de (eller en anden) vil sælge mig ét stk.

--
Hilsen Jakob

Fra : Annette

Dato : 25-03-08 20:52

> [...]
> hos Berendsen:
>
> http://peecee.dk/upload/view/105865
>
> Nå må jeg bare finde ud af om de (eller en anden) vil sælge mig ét stk.

Sidste år kunne man få dem i supermarkedet Løvbjerg, som er en del af Spar.

Annette

Fra : Jan Knudsen

Dato : 26-03-08 19:12

"Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Sidste år kunne man få dem i supermarkedet Løvbjerg, som er en del af
> Spar.
>
> Annette

Bare for at få det på det rene, så er Løvbjerg ikke en del af Spar, men en
selvstændig kæde.

MVH Jan

Fra : Hauge

Dato : 26-03-08 19:18