Kanin
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 24-03-08 21:04

Hej.
Min søn har fået en kanin som har gået indefor.
Jeg vil gerne have at den skal ud i vore udhus hvor der er en anden kanin.
Jeg regner med at lade den gå i et rum med ca.15 grader varme indtil næste
weekend, og så sætte den ud i meget halm hvor den kan gemme sig.
Nogen som har erfaring med dette?
MVH
Niels Peter

Fjerndette i min email.

Fra : Martin Bak

Dato : 24-03-08 21:11

"Niels Peter Nielsen" <npnfjerndette@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg regner med at lade den gå i et rum med ca.15 grader varme indtil næste
> weekend, og så sætte den ud i meget halm hvor den kan gemme sig.

Det er der muligvis nok her, men du vil sikkert have større held i
dk.fritid.dyr

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 24-03-08 22:11

> "Niels Peter Nielsen" <npnfjerndette@tv.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det er der muligvis nok her, men du vil sikkert have større held i
> [...]
Det ville jeg også gerne men jeg kan ikke finde gruppen hos Cybercity.
MVH
Niels Peter

Fra : Holst

Dato : 24-03-08 22:25

Niels Peter Nielsen wrote:

> Det ville jeg også gerne men jeg kan ikke finde gruppen hos Cybercity.

Prøv at opdater din oversigt over nyhedsgrupper. Så kan det være den
dukker op.

Men det kan selvfølgelig også være den ikke er på Cybercitys server.

Ellers kan du sikkert få den hos nyhedsserveren hos
http://www.sunsite.dk eller online hos http://groups.google.com

Fra : Poul Christensen

Dato : 24-03-08 22:52

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote in news:47e81c15$0$2096
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Prøv at opdater din oversigt over nyhedsgrupper. Så kan det være den
> dukker op.
>
> Men det kan selvfølgelig også være den ikke er på Cybercitys server.

jeg har ingen problemer med at se gruppen hos CC

mvh poul christensen

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-03-08 22:55

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers kan du sikkert få den hos nyhedsserveren hos
> http://www.sunsite.dk eller online hos http://groups.google.com

Jeg har TDC til mails og Sunsite som nyhedsserver, og du kan sagtens
få dk.fritid.dyr der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 25-03-08 10:00

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote in

> Men det kan selvfølgelig også være den ikke er på Cybercitys server.

Det er den. Jeg benytter news.cybercity.dk og har gruppen.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Anette

Dato : 24-03-08 22:23

Niels Peter Nielsen wrote:
> [...]
> indtil næste weekend, og så sætte den ud i meget halm hvor den kan
> gemme sig. Nogen som har erfaring med dette?

Min erfaring med kaniner er at de nemt redder sig en lungebetændelse, hvis
de udsættes for varme/kulde skift for hurtigt - og lungebetændelse dør de
af.
Så hvis det var min kanin, ville jeg vente med at sætte den ud indtil der er
over 8-10 grader udenfor om natten.

/ Anette

Fra : Kate

Dato : 25-03-08 10:01

"Anette" <abc@def.es> wrote in

> [...]
> Så hvis det var min kanin, ville jeg vente med at sætte den ud
> indtil der er over 8-10 grader udenfor om natten.

Jeps, det ville jeg også. Selvom kaninen får masser af hø har den
formentligt ikke nok underuld til at fore hulen med, så hvis det bliver
koldere end nu risikerer kaninen at dø af kulde.

Fra : Annette

Dato : 25-03-08 20:56

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse >
> [...]
> formentligt ikke nok underuld til at fore hulen med, så hvis det bliver
> koldere end nu risikerer kaninen at dø af kulde.

Og jeg ville overveje grundigt om den bare kan sættes sammen med den anden
kanin, for det ses jo ofte, at to kaniner slå hinanden ihjel. Jeg kan ikke
huske præcis hvordan, men det kan man jo læse sig til.

Annette