Valg af havetrampolin
Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-03-08 23:34

Syntes at jeg kan huske en debat sidste år,
hvor snakken gik om trampoliner og valget
af hvilke. Det var selvfølgelig kvaliteten af
disse og noget med antallet af fjedre og af
hvilket materiale de forskellige dele var
lavet af.
Nu står ungerne for tur og skal have sådan
en 4 meter model med sikkerhedsnet, stige
og dækken. Spørgsmålet er så bare hvor
får man den rigtige kvalitet til den billigeste
pris. Nu snakker vi ikke om en prof model,
men bare en der kan bruges i nogle år hvis
man passer den med lidt omtanke.
Forslag, ideer, links m.m modtages med tak.

Fra : Steen

Dato : 24-03-08 02:13

On 23 Mar., 23:34, "Andersen [3650]" <si...@det.ikke> wrote:
> [...]
> men bare en der kan bruges i nogle år hvis
> man passer den med lidt omtanke.
> Forslag, ideer, links m.m modtages med tak.

Hej Andersen.

Vi købte vores i Bilka.
Den billigste jeg kunne finde.
Den har stået ude i et par år uden dækken og har klaret det fint.

Lige nu tonser ungerne rundt derude imens der er sne på den.

Hilsen

Steen