Tips ideer till bättre fotografering ?
Fra : Danne

Dato : 20-03-08 21:55

Hej

Jag har börjat intressera mig mer och mer för fotografering och skulle
gärna ha lite tips över hur man ser/väljer/skapar intressanta foton.
Några länkar eller ideer ?

Har idag gjort en hemsida och lagt upp lite bilder så ni kan se var
jag står.
http://web.telia.com/~u41312775/ eller direkt till albumet
http://web.telia.com/~u41312775/album/index.html

Mvh Danne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-03-08 11:32

"Danne"
> [...]
>
> Har idag gjort en hemsida och lagt upp lite bilder så ni kan se var jag står.

Du klarer dig da allerede udemærket. Det er nok mere
et spørgsmål om tid til at udvikle et mere personligt
billedsprog. Det skader ikke at man stiller sig selv,
spørgsmålet "hvorfor faen tager jeg dette billede"
inden man trykker på udløseren, og hvis man ikke
har mindst 3 gode svar, så glem det og gå videre
-max-

Fra : Skeptikeren

Dato : 21-03-08 17:16

On Thu, 20 Mar 2008 20:54:47 GMT, "Danne" <NoSpam@FakeEMail.Nowhere>
wrote:

> [...]
>Några länkar eller ideer ?
>
>Har idag gjort en hemsida och lagt upp lite bilder så ni kan se var

Du laver jo meget flotte billeder om mange forskellige emner.

Dette gratis kursus (på svensk-forstås) er måske noget for dig.

Du kan läsa det här:
http://www.hlk.hj.se/bildvt08/veckobrev/v11.html

mvh

have a nice day
--- sk ---

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 21-03-08 20:09

> [...]
> gärna ha lite tips över hur man ser/väljer/skapar intressanta foton. Några

Hos Canon kan du finde en masse artikler og kurser!
http://www.canoneos.dk

//Kim Schwalbe

Fra : Skeptikeren

Dato : 22-03-08 07:04

wrote:

> [...]
>Några länkar eller ideer ?
>
>Har idag gjort en hemsida och lagt upp lite bilder så ni kan se var

ET par gode link:

http://www.moderskeppet.se/

http://www.fotosidan.se/ , som du kender

http://luminous-landscape.com/

Til Photoshoppere og Lightroom brugere
http://www.computer-darkroom.com/home.htm

og måske nogle ideer her:
http://www.outbackphoto.com/index_news.html

mvh

have a nice day

Fra : Danne

Dato : 22-03-08 18:04

"Danne" <NoSpam@FakeEMail.Nowhere> skrev i meddelandet
> [...]
> foton. Några länkar eller ideer ?
>
> Har idag gjort en hemsida och lagt upp lite bilder så ni kan se var

Ville bara tacka för alla länkar och tips jag fått, det har verkligen
varit bra !

Danne