Svar til Kirsten Pedersen (Roser)
Fra : B. V. Thomsen

Dato : 17-07-01 05:49

Hej alle.

Vi har en kat og den spiser mange af vores nye skud,det kan måske også være
naboens kat

Venlig hilsen
Børge
kirsten pedersen <kirsten@tatt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9iq0gi$8f0$1@sunsite.dk...

--
Børge Viisholm Thomsen

Hjemmeside:
http://fp.worldonline.dk/fpeviisholm/

Fra : kirsten pedersen

Dato : 17-07-01 21:34

Tak for de viise ord - det lyder heller ikke usandsynligt - ligner meget èt
bid - vi vil nu holde øje med naboens kat 'Sullivan'. venlig hilsen kirsten
B. V. Thomsen <viisholm@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9j0gig$1940$2@news.cybercity.dk...