Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uoriginale printerpatroner anbefales!
Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-03-08 10:37

Hej

Til familiebillederne købte jeg patroner ved http://www.nordic-ink.dk/ ,
disse patroner er i en udmærket kvalitet, jeg kan dog ikke garantere for om
der er 25 eller 100 års garanti for at de ikke falmer, men indtil videre ser
det rigtigt fornuftigt ud.
Jeg har ikke kunnet se nogen nævneværdig forskel på printene der er lavet
med Canonpatroner til ca. 375,- og med de uoriginale patroner til 38,-, det
er sku da fantastisk!

OBS: Patronerne koster kun 9,50-kr pr. styk!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-03-08 10:44

Leif Langgaard wrote:

> [...]
> der er 25 eller 100 års garanti for at de ikke falmer, men indtil videre ser

Du skriver bare til den tid, og fortæller om de holder farverne

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 10:59

Leif Langgaard wrote:
> [...]
> til 38,-, det er sku da fantastisk!
>
> OBS: Patronerne koster kun 9,50-kr pr. styk!

Hvilken printer?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-08 16:59

"Martin F. Nygaard" <nejtak> skrev i meddelelsen
> Hvilken printer?

Ihvertfald til Canon IP4000 og IP5000 hvor jeg har brugt hans patroner i
"mange" år siden jeg købte min første IP4000 - siden har jeg købt en
mere, så jeg har 2 stk - men bruger stadig kun blæk fra Nordic Inc (han
sælger også på Qxl under navnet DVD Seller) og jeg er også meget
begejstret for dem især sammen med papir fra TPI

Og servicen er fortrinlig - han har vist sin "forretning" lige syd for
grænsen - men sender samme dag betaling er modtaget fra den danske side
af grænsen med Post Danmark.

Prisen på 9.50 kr gælder ved køb af patronerne enkeltvis - der er rabat
ved 50 eller 100 stk ad gangen,

Men mon ikke tråden nu hører mere til i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Jan

Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-03-08 17:45

> Men mon ikke tråden nu hører mere til i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Hej

Hvis du er i tvivl om hvor indlægget rettelig hører hjemme, så undlad at
komme med slige udtalelser, det skaber uro og ofte alenlange tråde med
personfnidder.

Der er her tale om kvaliteten på en vare, som var det en diskussion om to
kameraer.

Jeg har måske ikke skrevet fundatsen for dffi tydelig nok

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-08 19:45

"Leif Langgaard" skrev i meddelelsen
> Hvis du er i tvivl om hvor indlægget rettelig hører hjemme

Det er jeg heller ikke

Bemærk at jeg skrev at tråden NU jhørte hjemme i indkøbsgruppen - ikke
at den gjorde det fra starten - kommentaren gik på diskussionen om hvor
de kunne købes til 9,50 kr.

Jan

Fra : /Peter

Dato : 20-03-08 13:54

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 38,-, det er sku da fantastisk!
>
> OBS: Patronerne koster kun 9,50-kr pr. styk!

Jamen ham har jeg også kun gode erfaringer med,
til min IP5000 er de uoriginale rigtig gode.
Papiret han sælger er også ok, men glider i min printer,
så jeg kun kan bruge automatisk arkføder og ikke skuffen,
lidt irriterende.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-03-08 19:23

Leif Langgaard wrote:
> Hej
>
> Til familiebillederne købte jeg patroner ved http://www.nordic-ink.dk/

Er der nogen af jer, der har prøvet disse:
http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_690&osCsid=a18484a4bfd171f9fba89e0c380c6a08
Det er til Canon IP5200 uoriginale med chip.
Det er ca. 30% billigere end hvor jeg ellers køber de originale.

Duer de også ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport