Tech 1 med Richard Lundgren
Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 26-03-08 15:54

Hej gruppe

Vi står og mangler en deltager til et tech 1 kursus med Richard
Lundgren i Korsør d. 30 april-4 maj
Kurset afholdes til kost pris.
Instruktør udgifter: 1500$ pr elev.
Transport af inst. 150-200 euro.
Der til skal ligges udgifter til Gas, Brænstof til båd(maks 500), Fee
til Gue 50$, og matrialer.
Samlede pris ca. 10.000,-

Hvis ovenstående har din interresse så er det først til mølle. Dette
er også opslået på Dir_scan og Dir_dk

Kontakt venligst undertegnet direkte.

Mvh

Thomas Zielinski

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 18-06-08 02:55

On 18 Jun., 03:45, "Sune Jørgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote:
> [...]
> til Gue 50$, og matrialer.
> Samlede pris ca. 10.000,-
>
> Hvis ovenstående har din interresse så er det først til mølle. Dette

Hej Sune

Kurset gik rigtig godt og vi har nu 2 Tech 1 dykker mere i landet.

Vi har dykket i lokal området (storebælt) og brugt de midler og steder
vi havde tilrådighed.
Vi var meget heldige med vejert under hele kurset og har fået stor ros
for vores planlægning.
Instruktør var som sagt Richard Lundgren og så havde vi John Kendall
med som intern.
Den samlede pris kan jeg ikke oplyse, da regnskabet ikke er færdig
endnu.
For dem der overvejer det, så vil jeg lige sig, det var hårdt men
fedt. Det er nok også et af de kursus hvor man lære mest.

Til slut vil jeg sige vi planlægger at lave et til næste år også. Hvis
der er nogle der har interesse så kontakt mig edndelig.

mvh
TZ