Påske dykning 2. påske dag.
Fra : Alan

Dato : 23-03-08 01:46

Skulle du bo på Fyn og have lyst til en tur under vandet mandag 2.
Påskedag, så mød op hos Delfinen Svendborg, Østrehavnevej 15. kl.
10.00. Der bliver tale om et stranddyk i området omkring Svendborg.
Hvis du møder op og deltager i dykningen så giver klubben et ½ års
gratis prøve medlemsskab. Du skal være fyldt 18 år, og medbringe
dykkerbevis, logbog og udstyr.
God Påske til alle.
Alan 62211612

Fra : kenneth andersen

Dato : 24-03-08 18:10

Må man godt dykke med jer, uden at være cmas**..????

Jeg blev da pure afvist sidst jeg kontaktede jer..?!!!!! eller har i lempet
reglerne..?