Baldurs gate 2 !!!
Fra : Crusader

Dato : 17-07-01 00:58

Hej er der nogen som kan hjælpe mig ?
Jeg er igang med BG 2 og er i temple distrect. Jeg skal finde en cult "the
unseeing eyes" og har fundet en hemmelig dør nede i kloakerne, men jeg kan
ikke åbne den !?! Er der nogen som ved hvordan jeg får den op ?

Venlig hilsen Crusader

Fra : Christian

Dato : 17-07-01 01:49

Fedt spil - Men prøv dk.spil.computer eller
http://www.rollespilcentralen.dk/

Fra : Morten Bonnin

Dato : 17-07-01 09:11

Christian wrote:

> Fedt spil - Men prøv dk.spil.computer eller
> http://www.rollespilcentralen.dk/
>
> "Crusader" <roses@get2net.dk> wrote in message

Du skal gå videre i kloaksystemet eller have nøglen hos et tidligere
kult-medlem...så vidt jeg husker

Fra : Peter Skyttegaard An~

Dato : 25-07-01 06:58

Der er flere hemmelige døre i kloakkerne, og det er ikke alle, der skal
bruges stil "Cult of the Unseeing Eye" sub quest'en.

Prøv at tage et kig på http://mikesrpgcenter.com/bgate2/index.html

- Peter -