WebKit når 98/100 i acid 3 test
Fra : Jesper

Dato : 26-03-08 23:03

Apples WebKit (Safari nightly) er meget tæk på at kunne gennemføre Acid
3 100/100 som den første browser. Ingen andre browsere kommer i nærheden
af det.

--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-03-08 23:25

On 2008-03-26 23:03:16 +0100, spambuster@users.toughguy.net (Jesper) said:

> Apples WebKit (Safari nightly) er meget tæk på at kunne gennemføre Acid
> 3 100/100 som den første browser. Ingen andre browsere kommer i nærheden
> af det.

Opera?

http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/03/26/opera-and-the-acid3-test

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Jesper

Dato : 27-03-08 05:45

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Opera?
>
> http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/03/26/opera-and-the-acid3-test

Har lige testet WebKIt nightly, den når også 100/100, omend den blev
slået på stregen af Opera.

http://webkit.org/blog/173/webkit-achieves-acid3-100100-in-public-build/

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-03-08 10:00

Jesper wrote:

> Har lige testet WebKIt nightly, den når også 100/100, omend den blev
> slået på stregen af Opera.

> http://webkit.org/blog/173/webkit-achieves-acid3-100100-in-public-build/

Så mangler vi bare IE og FF ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Terje Rydland

Dato : 27-03-08 11:14

> Har lige testet WebKIt nightly, den når også 100/100, omend den blev
> slået på stregen af Opera.

Joda, men WebKit er tilgjengelig for offentlligheten. Den versjonen av
Opera som greide det er kun en intern versjon som ingen i praksis har
tilgang på.
Kjører selv siste nightly build av WebKit og har 100/100 på Acid3.
Funker som en drøm.

Terje

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-03-08 11:27

Terje Rydland wrote:

> [...]
> tilgang på.
> Kjører selv siste nightly build av WebKit og har 100/100 på Acid3.

Kan man (jeg) prøve Safari med WebKit nightly uden at risikere at lave
rod i Leopard? Er der ikke noget med at iTunes etc. også er afhængig af
WebKit frameworket?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jon

Dato : 27-03-08 18:30

> Kan man (jeg) prøve Safari med WebKit nightly uden at risikere at lave
> rod i Leopard? Er der ikke noget med at iTunes etc. også er afhængig af
> WebKit frameworket?

Og: Må man ha Dev.Tools installert for å kjøre nightly WebKit-releaser?
Jeg synes det ser slik ut.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Jesper

Dato : 27-03-08 22:16

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Og: Må man ha Dev.Tools installert for å kjøre nightly WebKit-releaser?
> Jeg synes det ser slik ut.

Nej, det er ikke påkrævet, alle kan køre WebKit.

Fra : Jon

Dato : 27-03-08 22:48

> Nej, det er ikke påkrævet, alle kan køre WebKit.

Takk. Jeg fant det ut!

Fra : Jesper

Dato : 27-03-08 21:48

> Kan man (jeg) prøve Safari med WebKit nightly uden at risikere at lave
> rod i Leopard? Er der ikke noget med at iTunes etc. også er afhængig af
> WebKit frameworket?

Jada, WebKit har sin egen Safaribrowser indbygget, så det sker der skam
ikke noget ved.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-03-08 15:08

Jesper wrote:

> Jada, WebKit har sin egen Safaribrowser indbygget, så det sker der skam
> ikke noget ved.

Smukt. Tak for svaret.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 27-03-08 18:18

> Har lige testet WebKIt nightly, den når også 100/100, omend den blev
> slået på stregen af Opera.

Ikke helt. WebKit folkene fandt en fejl i Acid 3 testen, som er blevet
rettet efter Opera folkene proklamerede sejr.