DR podcast problemer igen igen
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 24-03-08 15:57

Jeg har lige prøvet at klikke på/hente en podcast:
itpc://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml eller
http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml

Det virker ikke - jeg får at vide at adressen ikke duer.
DRs side med link:
http://www.dr.dk/Podcast/Radio/20061025095938.htm

Øv igen!

mvh. Mikael

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-03-08 16:59

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml
>
> Det virker ikke - jeg får at vide at adressen ikke duer.

Ja det nærmer sig en farce. Deres sites er ikke opdateret. Links virker
ikke og alt hvad de viser i TV er mere eller mindre
genudsendelser.............

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-03-08 18:12

nospamtoMike [8000 C] wrote:
> [...]
> http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml
>
> Det virker ikke - jeg får at vide at adressen ikke duer.

Tja, nu har jeg også prøvet, og det er åbenbart alle podcassts, der er
noget galt med. - Ligegyldigt hvad jeg prøver at hente, får jeg at vide,
at URL er ugyldig.!

Og det er åbenbart ligegyldigt, om man så klager på en pæn måde, eller
man snakker med lidt store bogstaver over for DR, - de er tilsyneladende
komplet ligeglade, uanset at de lover og lover...

mvh. Erik Richard

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 24-03-08 19:49

nospamtoMike [8000 C] skrev:
> [...]
> http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml
>
> Det virker ikke - jeg får at vide at adressen ikke duer.

Ja jeg oplever også tit podcast der ikke virker på dr.dk
syntes tit det i weekender der er problemer, for så at blive rettet en
af de første hverdage..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-03-08 21:51

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Ja jeg oplever også tit podcast der ikke virker på dr.dk
> syntes tit det i weekender der er problemer, for så at blive rettet en
> af de første hverdage..

De holder vel også weekend ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 25-03-08 15:42

Den 24.03.2008 kl. 15:57 skrev nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk>:

> [...]
> http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/ret_og_pligt.xml
>
> Det virker ikke - jeg får at vide at adressen ikke duer.

Opera browser går klokkeklart på.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech