trådløst router.
Fra : MOGENS

Dato : 21-03-08 20:43

Jeg har for 3 mdr. siden købt en bærbar og en stationær Mac.

Når jeg tager begge maskiner med ned i en tilstødende bolig kan den
bærbare fint finde routeren den står på 1 sal, men den stationære kan
ikke.

Er der forskel på modtageren i dem eller kan der være noget galt med den
stationære ?

hilsen
Mogens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-03-08 20:59

MOGENS <4@mail.dk> wrote:

> [...]
> ikke.
>
> Er der forskel på modtageren i dem eller kan der være noget galt med den

du mangler at fortælle hvad det er for en stationær maskine, og om den
gpdt kan tilgå det trådløse netværk normalt.

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-03-08 21:08

MOGENS skrev:
> [...]
> ikke.
>
> Er der forskel på modtageren i dem eller kan der være noget galt med den

Kabinettet i den stationære skygger for radiosignalerne. Sørg for at
antennen er på den side der vender mod routeren.

Fra : Knud Gjøl

Dato : 21-03-08 22:03

"Thorbjørn Ravn Andersen"
<nospam0000@gmail.com>
: Kabinettet i den stationære skygger for
radiosignalerne. Sørg for at
: antennen er på den side der vender mod
routeren.
:
Jamen kan man få kort med en "løs" antenne,
så man kan hive den frem og have oppe på
skrivebordet, da vores stationære står under
et skrivebord og selvfølgelig i et hjørne

KG

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-03-08 22:14

Knud Gjøl skrev:
> [...]
> så man kan hive den frem og have oppe på
> skrivebordet, da vores stationære står under
> et skrivebord og selvfølgelig i et hjørne

Det skulle jeg da mene. Alternativt, en USB-udgave med en almindelig
USB-forlængerledning. Mente der var en med i en Asus WL167G.