Kan ikke sende mails
Fra : Henrik

Dato : 19-03-08 15:06

Nu er jeg altså lidt på den.....

Det trådløse netværk på min iMac er lidt skørt for tiden... Jeg kan
ikke få lov til at sende mails.

Jeg har 3 forskellige konti, med hver deres egen udgåede server. De
har alle virket indtil for få dage siden, hvor ingen af dem pludselig
virker nu.

- Hvad kan der være galt ? - Det skal siges at mit øvrige internet
fungerer ganske upåklageligt.

Som et lille sidespørgsmål... trykker jeg på Airport ikonet i øverste
højre hjørne står der skiftevis 'airport til' og 'airport søger' -
dette skifter hele tiden - er det normalt ?

I dag var internettet helt værk, og jeg kunne ikke genstarte iMac'en
eller logge af, jeg måtte slukke for mac'en på den hårde måde - så var
nettet tilbage, men jeg kan stadig ikke sende mails.. uanset hvilken
af mine udgående servere jeg vælger...

Fra : KentBM

Dato : 20-03-08 00:16

Henrik wrote:
> Som et lille sidespørgsmål... trykker jeg på Airport ikonet i øverste
> højre hjørne står der skiftevis 'airport til' og 'airport søger' -
> dette skifter hele tiden - er det normalt ?
Beklager, at jeg ikke kan hjælpe med dine problemer, men ovenstående gør
min Airport også. Når jeg trykke på ikonet står der søger, hvilet
skifter til Airport til, når listen er opdateret. Det har virket på den
måde hele tiden, men om det så betyder, at det er normalt ved jeg ikke

--

Kent

Fra : Henrik

Dato : 20-03-08 03:49

On 20 Mar., 00:15, KentBM <kentF_JERNmagnus...@aim.com> wrote:

> [...]
> skifter til Airport til, når listen er opdateret. Det har virket på den
> måde hele tiden, men om det så betyder, at det er normalt ved jeg ikke

Nå men så er det da ikke min trådløse som opfører sig underligt.

Mit mail problem er nu løst, det lader til at have været en af mine
udbydere som har ændret i deres opsætning