Airport og Bootcamp
Fra : Kaj Christiansen

Dato : 19-03-08 16:08

Hej med jer.

Jeg er desværre rendt ind i et problem som jeg håber at I kan hjælpe mig
med.

Indtil i forgårs gik fruens iMac fint på vores trådløse net, når hun via
Bootcamp startede i Windows XP ... det var den gang.
I går meldte den bare "Kan ikke oprette forbindelse", selv om den godt
kan se netværket.
På macsiden er der ingen problemer.

Jeg har nulstillet både modem og Airportbasen, uden at det har hjulpet.
For at efterprøve installerede jeg så windows (Uff...) på min egen Mac,
og den kan heller ikke få forbindelse.

Det eneste jeg ved, at der er ændret er, at der er kommet en ny udgave
af Airport-værktøj/Utility, men ellers er opsætningen uændret.

Teknik: iMac intel core 2 Duo, 2,16 Ghz, OS 10.5.2/Windows XP, 2GB ram,
Airport Extreme med WPA2 Personal-kryptering, 802.11n(802.11
b/g-kompatibel)

Er der nogen der har et bud på, hvad der kan være gået galt?

Mvh.
Kaj.

P.S. God Påske .
--