Slave Master på ATA kæde
Fra : tom dissing

Dato : 16-07-01 23:39

Hej !
Jeg har et spørgsmål !
Jeg vil gerne opdatere min OSX til 10.04 ( fra 10.03) som ligger på en slave
HD på samme Ata/Eide kæde som DVD drevet ( master)
Desværre ser det ud til at systemet på OSX disken er gået i udu, hvorfor den
ikke kan mounte.
Dvs. Så skal jeg jo først tilbage til classic ( 9.1 Intl. ) og installerede
dette før jeg installeret 01, 02, 03, og til sidst opdate 10.04.
Any ideas !?
OSX går ind og booter ( bestemmer) lige meget hvor mange fingre jeg placerer
på C knappen.. Hvorefter det så finder ud af at det ikke fungerer
alligevel..
Jeg ville være tilfreds med en måde at kunne slette drevet på.. Så kan jeg
jo bare starte forfra ! ( det kommer jeg jo nok til under alle
omstændigheder )
Tom

Fra : Martin Edlich /LO

Dato : 17-07-01 09:11

tom@mir.dk,Ny-Internet writes:
>OSX går ind og booter ( bestemmer) lige meget hvor mange fingre jeg
>placerer
>på C knappen.. Hvorefter det så finder ud af at det ikke fungerer
>alligevel..

Prøv at holde "alt" nede under opstart og se om du ikke kan vælge den
anden disk på den måde.

MVH
Martin/IT