Generalforsamling - vedtægtsændring
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 24-03-08 15:26

Hvornår træder en vedtægtsændring i kraft efter vedtagelse når der ikke
er indeholdt bestemmelser herom i vedtægterne?

Mvh / Bjarne

Fra : Ulvir

Dato : 24-03-08 15:38

"Bjarne Jensen" <bjarne.b.jensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvornår træder en vedtægtsændring i kraft efter vedtagelse når der ikke

Med mindre der står en dato i vedtægtsændringen for hvornår den skal træde i
kraft, gælder den ved vedtagelsen.

Fra : Holst

Dato : 24-03-08 15:44

Bjarne Jensen wrote:

> Hvornår træder en vedtægtsændring i kraft efter vedtagelse når der ikke
> er indeholdt bestemmelser herom i vedtægterne?

I almindelighed med det samme, medmindre der er vedtaget andet i
forbindelse med vedtagelsen.

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 25-03-08 08:12

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> I almindelighed med det samme, medmindre der er vedtaget andet i
> forbindelse med vedtagelsen.

Min erfaring er, at de træder i kræft efter den igangværende GF er
afsluttet, med mindre GF beslutter andet eller andet fremgår af forslag
og/eller vedtægter

/Finn

Fra : Ole C

Dato : 25-03-08 10:04

Finn Stampe Mikkelsen skrev blandt andet:

> Min erfaring er, at de træder i kræft

Forhåbentlig ikke

--
vh
Ole C

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 25-03-08 10:10

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message

> Forhåbentlig ikke

???

Hvad mener du??

/Finn

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 25-03-08 10:11

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message

> Forhåbentlig ikke

Det drilske er denne bøjning: En kraft, mange kræfter. Hvorimod sygdommen
hedder kræft. Ikke sært, at man kan løbe sur i stavningen

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 25-03-08 10:51

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message
> "Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message

> Det drilske er denne bøjning: En kraft, mange kræfter. Hvorimod sygdommen
> hedder kræft. Ikke sært, at man kan løbe sur i stavningen

Nå ja... Ups... Det skulle naturligvis være 'Træde i kraft'... ha ha

/Finn

Fra : Ole C

Dato : 25-03-08 12:40

Finn Stampe Mikkelsen skrev blandt andet:

> Nå ja... Ups... Det skulle naturligvis være 'Træde i kraft'... ha ha

Netop

--
vh
Ole C

Fra : Wilstrup

Dato : 25-03-08 16:21

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i meddelelsen
> "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message

> Nå ja... Ups... Det skulle naturligvis være 'Træde i
> kraft'... ha ha

Dette viser hvor vanskeligt det er at læse korrektur på sine
egne tekster.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 26-03-08 11:23

Tak!