You must have heard about MOHAMMAD (Peace ~
Fra : AUTO1

Dato : 21-03-08 07:59

You must have heard about MOHAMMAD (Peace Be Upon Him) in the news!!!

Learn the truth about him:

http://mohammad.islamway.com/?lang=dan

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 22-03-08 15:04

> You must have heard about MOHAMMAD (Peace Be Upon Him) in the news!!!
>
> Learn the truth about him:

Jeg tror de fleste af os har både hørt og set tilstrækkeligt med hensyn til
den herre, og hvis vi ikke hører mere nogensinde, tror jeg ikke der er mange
der vil græde over det.

Og så er du OT i en juragruppe. Det her er normalt _dansk_ jura,
sharia-lovgivning er ikke interessant her!

Fra : -= JF =-

Dato : 22-03-08 15:25

Henrik Eriksen skrev:

> sharia-lovgivning er ikke interessant her!

Eller ret mange andre civilicerede steder!

--
Mvh. John

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-03-08 18:12

Yes, he's a fucking terrorist.

I already know the truth about him: He's a terrorist with a bomb in
his turban.

Henrik> Jeg tror de fleste af os har både hørt og set
Henrik> tilstrækkeligt med hensyn til den herre, og hvis vi ikke
Henrik> hører mere nogensinde, tror jeg ikke der er mange der vil
Henrik> græde over det.

Henrik> Og så er du OT i en juragruppe. Det her er normalt _dansk_
Henrik> jura, sharia-lovgivning er ikke interessant her!

Øøøøh... Jeg tror ikke fjolset kan forstå dansk, siden han skriver på
engelsk... Ellers havde han nok skrevet på dansk...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bjarne

Dato : 22-03-08 20:06

Henrik Eriksen skrev:

> Jeg tror de fleste af os har både hørt og set tilstrækkeligt med hensyn til
> den herre, og hvis vi ikke hører mere nogensinde, tror jeg ikke der er mange
> der vil græde over det.
At det foregående indlæg er uvedkommende spam, kan der slet ikke være
tvivl om.
Men du er mindst lige så meget på gale veje.
At udtrykke foragt over for andres religion hører ikke hjemme her,
ejheller selvom en eller anden idiot spammer os med den.

> Og så er du OT i en juragruppe. Det her er normalt _dansk_ jura,
> sharia-lovgivning er ikke interessant her!

Ja, nu opnåede du faktisk med dit tåbelige indlæg at få mig til at åbne
spammerens indlæg. Jeg kan for det første ikke se, det er et indlæg om
sharia-lovgivning.
Og for det andet - hvis det virkelig havde været et indlæg om
sharia-lovgivning, kunne det vel også have haft en juridisk interesse?
Er sharia-lovgivning ikke også en slags jura, selvom vi måske ikke
sympatiserer med den? Ligesom der kan være danske love, vi ikke alle er
tilhængere af?

Men hvis du kan påvise, at fundatsen forbyder at tale om
sharia-lovgivning, må det naturligvis respekteres. Hvis altså nogen
fandt på at tale om sharia-lovgivning.

Bjarne