Overdragelse af et .com domæne
Fra : JH

Dato : 19-03-08 18:10

Hej gruippe

Jeg er blevet tilbudt en lille pose penge for et .com domæne, men hvordan
foregår overdragelsen?
Hvem står for det? hvordan er proceduren?, og hvilke papir skal udfyldes?
Umiddelbar kan jeg ikke forestille mig at dk-hostmaster er ansvarlige for
..com domæner, men hvem er så?

På forhånd tak,
JH

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-08 18:34

JH wrote:

> Jeg er blevet tilbudt en lille pose penge for et .com domæne, men
> hvordan foregår overdragelsen?

Din .com registrar har en procedure for owner transfer. Det er sikkert
beskrevet i en FAQ.

--
Jesper Lund

Fra : JH

Dato : 19-03-08 18:46

> Din .com registrar har en procedure for owner transfer. Det er sikkert
> beskrevet i en FAQ.

Det er web10.dk men jeg kan ikke finde noget om det. Nogle som har
erfaringer?

JH

Fra : Holst

Dato : 19-03-08 18:54

JH wrote:

> Det er web10.dk men jeg kan ikke finde noget om det. Nogle som har
> erfaringer?

Prøv at spørg i en internetgruppe og ikke juragruppen. Eller kontakt
web10.dk - sidstnævnte vil da være nærliggende at gøre.

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-08 18:54

JH wrote:

> Det er web10.dk men jeg kan ikke finde noget om det. Nogle som har
> erfaringer?

web10.dk er ikke registrar - prøv at checke dine whois oplysninger. Det
kan du gøre på dnsstuff.com

--
Jesper Lund

Fra : JH