Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Canon 5D firmware - CF > 8GB
Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-03-08 13:38

For dem det måtte interessere, så er der kommet en firmware updatering til
Canon 5D så den understøtter CF kort større end 8GB
http://web.canon.jp/imaging/eos5d/eos5d_firmware-e.html
plus lidt andre småting

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Per

Dato : 18-03-08 21:15

> For dem det måtte interessere, så er der kommet en firmware updatering til
> Canon 5D så den understøtter CF kort større end 8GB
> http://web.canon.jp/imaging/eos5d/eos5d_firmware-e.html
> plus lidt andre småting

Ja nice, jeg kan nu endelig formatere mit 12GB kort i kameraet.

Fra : Peter Holm

Dato : 22-03-08 10:01

Mogens Hansen wrote:
> For dem det måtte interessere, så er der kommet en firmware
> updatering til Canon 5D så den understøtter CF kort større end 8GB
> http://web.canon.jp/imaging/eos5d/eos5d_firmware-e.html
> plus lidt andre småting

her kører 16GB Sandisk Extreme III fint med oprindelig firmware 1.1.0

peter

Fra : Mogens Hansen

Dato : 22-03-08 11:01

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in message

[8<8<8<]
> her kører 16GB Sandisk Extreme III fint med oprindelig firmware 1.1.0

Men kan du formatere det i kameraet ?
Sidst jeg prøvede med et 12GB kort kunne 5D ikke (selvom f.eks. den ældre
10D kunne)

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Peter Holm

Dato : 23-03-08 08:34

Mogens Hansen wrote:
> [...]
>
> [8<8<8<]
>
> Men kan du formatere det i kameraet ?
> Sidst jeg prøvede med et 12GB kort kunne 5D ikke (selvom f.eks. den

ups, der var jeg en kende for hurtig. Kortet formattede fint i kameraet, men
viste kun 8,7GB på mit 16GB kort. Jeg har kun haft det i brug et par gange
og havde overhovedet ikke observeret fejlen. Firmware hermed updatet. 15,2GB
på plads. Jeg takker!!

Peter

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-03-08 19:24

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Firmware hermed updatet. 15,2GB på plads.

Nu kan jeg også formattere mit 12 GB kort, så det hele kan ses

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen