Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E 510
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 18-03-08 09:19

Hej.
Jeg så testen af E 410 på eb.dk i weekenden. Efterfølgende fandt jeg så E
510 modellen med billedstabilisator.

Men jeg er ret grøn på området. Findes der andre modeller på markedet i
samme prisklasse som kunne have interesse? Liveview og stabilisator er
vigtigt - især stabilisator.

Der er mange tests af det på nettet. Budskabet er lidt blandet, men det skal
måske holdes op med de væsentlig dyrer udstyr de normalt tester?

Mvh
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 18-03-08 18:29

"Thomas B. Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal
> måske holdes op med de væsentlig dyrer udstyr de normalt tester?

Hej Thomas.

Jeg har selv bl.a. en Olympus E 510 og kan kun varmt anbefale det. Nemt at
bruge og meget god stabilisator. Jeg er faktisk temmelig imponeret og
specielt i forhold til prisen.

Mvh

Jesper

Fra : Gert Medom

Dato : 18-03-08 18:38

Thomas B. Andersen skrev:
> [...]
>
> Der er mange tests af det på nettet. Budskabet er lidt blandet, men det skal
> måske holdes op med de væsentlig dyrer udstyr de normalt tester?

Pentax og Sony er de to "store" spillere på markedet for IS i kamerahuset.

Sony har ikke Live view i Alpha 200 og 700, men jeg vil tro Alpha 300 og
350 må byde på det?

Så vidt jeg kan se på Dpreview har hverken Pentax K100D el. 10D
Liveview, men jeg er ret sikker på det er med i de nys lancerede 20D og
200D.

Gert Medom Madsen
Hjemmeside: http://www.Gertmedom.net
Nyeste Billeder: http://www.gertmedom.net/mine_gallerier.htm