Skrift type.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 18-03-08 15:58

Hej NGer.

Jeg ved at emnet har været oppe før men jeg kan ikke helt finde hoved
og hale så her er "problemet"

Jeg har en Mac Mini der køre 10.4.11

En MacBook Pro med 10.5.2

De er ellers stor set ens program mæssigt.

Men f.eks. på min MBP når jeg ser widget ONTV og den f.eks. skriver
Folk & Fæ så står der Folk & F? mener at det har været anderledes
før!!! men ikke sikker.

På MMen står det som det skal..... Jeg formoder at det er en skrift men
hvilken? Jeg ved godt det er et ligegyldigt problem, men det irritere
mit øje.

Hvor er der mange lækre småting i 10.5 men jeg syntes at 10.4 indtil
videre virker mere problemfrit, men det kan selvfølgelig godt bare være
mig

Henrik

Fra : Jesper Arning

Dato : 20-03-08 08:34

On 2008-03-18 15:57:59 +0100, Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> [...]
>
> Hvor er der mange lækre småting i 10.5 men jeg syntes at 10.4 indtil
> videre virker mere problemfrit, men det kan selvfølgelig godt bare være

Jeg har også fået det problem efter at jeg reinstallerede 10.5.2
forleden. Jeg fik en hel stribe at problemer som er omtalt i et andet
indlæg, de blev rettet men tilgengæld står jeg nu tilbage med det her
problem og det er 100% Dashboard relateret.

Irriterende ...

Jesper

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 20-03-08 20:38

On 2008-03-20 08:33:52 +0100, Jesper Arning <spam@arning.dk> said:

> [...]
> indlæg, de blev rettet men tilgengæld står jeg nu tilbage med det her
> problem og det er 100% Dashboard relateret.

Jeps, de sidste opdateringer fjernet en del små ting, så nu er det
faktisk kun dette ene men irriterende problem!!! Og det ser ud til at
klæbe til ONTV.. Ærgeligt for det er en fin lille ting jeg bruger meget