sætte atikort i sli bundkort ?
Fra : not@home.dk

Dato : 10-03-08 21:12

hej jeg har et ati hd2600xt kan jeg sætte det i dette bundkort ASUS
CROSSHAIR Republic of Gamers Series
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=384243# jeg har et
problem med at min maskine går ud når den bliver belastet og har
skiftet alt ud undtagen bundkortet som er dette Socket AM2 / AMD 580X
CrossFire (ATI CrossFire Xpress 3200) / 1000
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=215268

kan jeg sætte atikortet i asusbundkortet ?

Fra : Mads

Dato : 10-03-08 23:45

On Mon, 10 Mar 2008 21:11:48 +0100, not@home.dk wrote:

>kan jeg sætte atikortet i asusbundkortet ?

Ja, sagtens. Bare fordi at bundkortet er forberedt til SLI
betyder ikke at det kun kan bruge Nvidia grafikkort.

Det er kun hvis du vil bruge SLI mode at du er nødt
til at bruge Nvidia kort

mvh Mads