cpu springer up og ned i hastighed.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-03-08 17:18

Hej.

Jeg har en dell demension 9200 med en cpu der hedder Intel Core 2 duo E6700.
Når jeg ser i programmet CPU-Z, under fanebladet CPU og det afsnit der
hedder Clocks (Core#0) så ved core speed svinger den fra 1596.1 til 2660.4
MHz og Muliplier mellem x 10.0 og x 6.0.
Er der nogen der ved hvorfor den ikke står stille på den højeste hastighed?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Hans

Dato : 10-03-08 17:21

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> 1596.1 til 2660.4 MHz og Muliplier mellem x 10.0 og x 6.0.
> Er der nogen der ved hvorfor den ikke står stille på den højeste

Søg på Google efter Speedstep, så får du svaret.

Hans

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-03-08 17:34

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Søg på Google efter Speedstep, så får du svaret.

Hej Hans.

Tak for hurtigt svar