Omdirigering igang.
Fra : Claudio Adam

Dato : 17-03-08 18:53

- selvfølgelig spiller klima på nogen områder til dels en faktor.
Der bør så afgjor bruges to (2.) donkrafte ved stegning af en
Vildsvin.:
- fyld godt med nye kartofler i bugen, og her er skræl jo ingen
hindring, bemærk venligst at en jævnlig rotation er påkrævet for at
opnå den bedste skorpe. - øs af og til en god skvæt rødvin over dyret
såvel som ved egen drøbel.
Den er færdig når den er færdig, slut eventuel af med at hælde snegle
på bålet ved afslutning af stege periode, jah nogen påstår jo at det
her er godt.)

Husk rigelig kmed rødvin, gerne en st.emilione.
-masser af frisk stang brød, og kvindeligt selskab og sådan.

God Påske,

Adam.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 19-03-08 10:33

"Claudio Adam (slet VVMO5)" <kraka@VVMO5c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> her er godt.)
>
> Husk rigelig kmed rødvin, gerne en st.emilione.
> -masser af frisk stang brød, og kvindeligt selskab og sådan.

Jeg tror, jeg vil tilføje en flaske PLONK.

(se evt. http://intranet.cs.man.ac.uk/software/jargon/html/P/plonk.html )

> God Påske,

Tak i lige måde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-08 18:26

vidal@mail.dk skrev:

>"Claudio Adam (slet VVMO5)"
><kraka@VVMO5c.dk> skrev i en meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>Jeg tror, jeg vil tilføje en flaske PLONK.
>
>(se evt.
>http://intranet.cs.man.ac.uk/softwar
>e/jargon/html/P/plonk.html )

>Tak i lige måde.
>
>--
>Venlig hilsen,
>
>Villy Dalsgaard

Joh men det er da sikkert glimrende,
- altid godt at øjne land,
Selvom havet er en Realitet.

Hilse,
Adam.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 05:19

"Claudio Adam skrev i en meddelelse:

> Joh men det er da sikkert glimrende,
> - altid godt at øjne land,
> Selvom havet er en Realitet.

Irreversibel hjerneskade, formentlig som følge af LSD.
Forlad ham, thi han ved ikke, hvad han skriver...

V.h. -- Ib