Highlights fra Thomasevangeliet
Fra : Lyrik

Dato : 16-03-08 03:28

Jesus sagde: Jeg er det lys, som er over dem alle. Det er mig, som er det
hele. Fra mig opstod det hele, og til mig strakte det hele sig. Split et
stykke træ, og jeg er der. Løft en sten, og I vil finde mig der.

Hans disciple sagde til ham: Hvornår vil riget komme?
Jesus sagde: Det vil ikke komme ved, at man venter på det. Det vil ikke
være nok at sige: "Her er det," eller: "Der er det.' Snarere er faderens
rige spredt ud over jorden, og folk ser det ikke.

Jesus sagde: Ve over farisæerne, for de er som en hund, der sover i en
oksekrybbe. For hverken æder den selv, ej heller lader den okserne æde.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Claudio Adam

Dato : 16-03-08 13:16

Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev:

> Jesus sagde: Jeg er det lys, som er
> [...]

- Hvor sover " Tolder " så?

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-08 20:49

Den 16.03.2008 kl. 13:15 skrev Claudio Adam <kraka@ITBVWc.dk>:

> - Hvor sover " Tolder " så?
Det var dog en gang lowbrain-udgydelse du der kommer med! Jeg havde
forventet lidt respons på Thomasevangeliets tekster.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Claudio Adam

Dato : 16-03-08 13:21

Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev:

> Jesus sagde: Jeg er det lys, som er
> [...]

Havde 800 hunde i sit hjem
En ældre mand havde tabt grebet om sin hundeavl. Nu har
myndighederne fundet næsten 800 hunde i hans hjem.

13. marts 2008, 3:51

Myndighederne har taget knap 800 mindre hunde fra deres ejer i
et landområde nordvest for Tucson i den amerikanske delstat
Arizona.

Hundenes ejer kunne tilsyneladende ikke længere overskue at
passe dem.

- Hjemmet var i meget dårlig stand. Der var urin og afføring
over det hele, både i køkkenet og badeværelset, og der lugtede
temmelig kraftigt, sagde en talsmand fra en lokal
dyrevelfærdsorganisation.

Hundene selv var i rimelig stand.

Dyrenes ældre ejer avlede hunde med salg for øje. Myndighederne
blev opmærksomme på problemerne, da en kvinde, der skulle købe
en Chihuahua fortalte om situationen. Der skal nu findes nye
hjem til hundene.

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-08 20:53

Den 16.03.2008 kl. 13:20 skrev Claudio Adam <kraka@ITBVWc.dk>:

> [...]
> blev opmærksomme på problemerne, da en kvinde, der skulle købe
> en Chihuahua fortalte om situationen. Der skal nu findes nye
Du er dog det frækkeste jeg længe har oplevet på Usenet! Tror du at du
virker stor eller intelligent? Nej du virker som en der ikke kan tænke,
der prøver med lidt søløvegøen at få opmærksomhed!
Sådan noget søløvegøen som man hører fredag nat komme fra fulde teen-agere!

"Stop tråden! Se mig! Se mig! Hør mig gø!"
OK så har vi hørt dine søløve-grynt! Og hvad så!? Skal vi smide en sild
til dig?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-08 09:20

Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev:

> [...]
>Sådan noget søløvegøen som man hører
>fredag nat komme fra fulde teen-agere!
>
>"Stop tråden! Se mig! Se mig! Hør mig gø!"

Hvorfor læser du mine indslag?

Du snakker om Thomaser"

Joh, men " De Katolske Bisbe var vel på sin vis rimeligt
tolerante,
over for anderledes tænkende i egne rækker.

Hilsen Adam.

Nb.Noget andet: bortset af endeløse jeri... der jo eksisterer i
bedste velgående her på det såkaldte nettet.

Tolerance, jah den tolerance, den er jo ikke altid lige let at
styre.

Jah men joh, jeg da ønske alle en god Påske,

- Du ved det er det med lyset, at se lyset at opleve hver dag
som den gave den er.
En enkelt dag i Skoven kogt ned til en time, vil indeholde nokk
af sanse indtryk, enough to last a lifetime.
- fes den ind?)
jeg tror det ikke.

Med venlig hilsen Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-03-08 18:24

Ro på, ro på.)

- Nåh, men det var jo kosseligt,
jeg vil trække mig tilbage,
man lover joh altid sig selv at det var det,
- men ikke altid går det jo som Himmel Høkeren den prædiker.

NB. Men nu vel, Vi er vel alle Kristne på hver sin måde.

Ha og Hyg,

Hilsen Adam.