suzuki street magic
Fra : Thomas

Dato : 16-07-01 22:18

Suzuki Street Magic

Hvor sidder plumpen i udstødningen nogen der måske har en tegning af hvor
den sidder og hvordan den ser ud.
Der skulle også sidde en skive i viro... er det en plast skive ?. skal der
efter at den er fjernet sættes en skive på modsatte side ?.

mvh. Thomas

Fra : Glen Madsen

Dato : 16-07-01 23:38

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Suzuki Street Magic
>
> Hvor sidder plumpen i udstødningen nogen der måske har en tegning af hvor
> den sidder og hvordan den ser ud.
Plumben i udstødningen ved jeg desværre ikke noget om, men jeg har hørt at
der skulle være 3-4 stykker :(

> Der skulle også sidde en skive i viro... er det en plast skive ?. skal
der
> efter at den er fjernet sættes en skive på modsatte side ?.
Nej sådan fungerer det ikke, det er en lille metalring der sidder på en
stang lige under kileremmen, det er bare at pille den af, så hjælper det
lidt på farten. Hvis du får pillet skiven og begrænsningerne i udstødningen,
skulle den gerne løbe ca. 65km/t

M.v.h Glen

Fra : Thomas

Dato : 17-07-01 23:08

Hvor i udstødningen sidder plumpen.
Fik pillet skiven gav ca.10 km/t. en noget død knallert syntes jeg men det
hjælper måske når udstødningen bliver fikset. Det skal så siges at maskinen
ikke er min men påtog mig opgaven med at få den til at køre stærker. for en
at de unge der kørte rundt på den helt lovligt.
mvh. Thomas