hørt i bagdad
Fra : erikelarsen@gmail.co~

Dato : 24-01-08 00:07

Mellem 8000 og 9000 muhamedaner er blevet omvendt i Bagdad, mosken
skal indrettes som cathedral og flere af al-Qaidas helte skal efter
ferdig uddandelse indsættes som præster i den nye cathedral.

http://www.IBTVBC.com.iq

Erik

Fra : erikelarsen@gmail.co~

Dato : 28-01-08 01:39

On 24 Jan., 08:06, erikelar...@gmail.com wrote:
> [...]
> skal indrettes som cathedral og flere af al-Qaidas helte skal efter
> ferdig uddandelse indsættes som præster i den nye cathedral.

Det undre mig at ingen svare, der svares nemligt på meget Bulshit her
i gruppen

Erik

Fra : Vidal

Dato : 28-01-08 11:27

erikelarsen@gmail.com skrev:

> Det undre mig at ingen svare, der svares nemligt på meget Bulshit her
> i gruppen

Måske fordi dit link ikke fører nogen steder hen?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-01-08 11:57

In article
<826b16de-bb5d-4563-b9a8-d8f485342f69@e23g2000prf.googlegroups.com>,
erikelarsen@gmail.com wrote:

> Det undre mig at ingen svare, der svares nemligt på meget Bulshit her
> i gruppen

Ja, som fx din link

Se her: http://cyrilmalka.screensend.com/film

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
.... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

Fra : erikelarsen@gmail.co~

Dato : 28-01-08 04:56

On 28 Jan., 11:57, Cyril Malka <n...@nytestamente.org> wrote:
> [...]
>
> Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>http://www.nytestamente.org
> ... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

du er gal i byen, den nye testamente fortæller dig ikke alt.

Uden gammel testamente er der ingen ny testamente f.eks skabelsen er
ikke nævnt, Kongernes historie, slægtbøgerne osv had er største delen
af bibelen,

Fortæl mig hvem har opdigtet ored "det ny testamente" hvis ikke mand ?

Erik

Fra : erikelarsen@gmail.co~

Dato : 28-01-08 04:57

On 28 Jan., 11:27, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Måske fordi dit link ikke fører nogen steder hen?
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Du er vist en godtroende socialdemokrat !

Erik