I Technic-color."
Fra : Claudio Adam

Dato : 15-01-08 16:39

Kan en optagelse på et eksempelvis mobil kamera bruges som
bevismateriale, ved eksempelvis groft uforsvarlig kørsel.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-01-08 16:41

Claudio Adam (slet AR2DT) skrev i
12004118700.0529346429111577@dtext.news.tele.dk:

> Kan en optagelse på et eksempelvis mobil kamera bruges som
> bevismateriale, ved eksempelvis groft uforsvarlig kørsel.

Og hvad i alverden skulle det så have med kristendom at gøre??

Fra : Claudio Adam

Dato : 15-01-08 16:50

Andreas Falck <dewnull@tiscali.invalid> skrev:
>Claudio Adam (slet AR2DT) skrev i
>12004118700.0529346429111577@dtext.news.tele.dk:

>Og hvad i alverden skulle det så have med kristendom at gøre??

Ohøj Andreas,
( alt er stadigvæk det gamle, ??)

Alt A.F., alt-f.eks med Kristendom.

Hvormange dimensioner har en Bibel iøvrigt f.eks.
jeg mener med al respekt:
Har du læst, eller bare kigget bogstaver.

Hilsen Adam.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-01-08 17:04

Claudio Adam (slet B1I9X) skrev i
12004125290.488860697382925@dtext.news.tele.dk:

[ ... ]
> Hvormange dimensioner har en Bibel iøvrigt f.eks.
> jeg mener med al respekt:
> Har du læst, eller bare kigget bogstaver.

Den har rigtig mange dimensioner. Og i hver dimension er der mange lag.

Men jeg ser ikke rigtig sammenhængen til mobiltelefoner og groft uforsvarlig
kørsel

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Claudio Adam

Dato : 15-01-08 19:03

> [...]
>kørsel
>
>--
>Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093

- Kristendommen er forædt,
er det klart nok?
gået i stå,
forplumret
en skygge af sig selv,
se " Luther ",
fint nok?

Adam.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-01-08 19:30

Claudio Adam (slet S38O6) skrev i
12004205250.133363168702811@dtext.news.tele.dk:

[ ... ]
> - Kristendommen er forædt,
> er det klart nok?

Hvad har den spist?

> gået i stå,
> forplumret
> en skygge af sig selv,

Gælder kun nogle dele af kristendommen.

Der er stadig grupperinger der ikke har ladet sig lulle i søvn, som f.eks.
dele af den Danske Folkekirke er det. Eller stivnet i døde og tomme
ceremonier og ritualer som de ortodokse og katolske kirkeretninger er det.

Der er stadig kristne der holder fast i en oprindelige bibelsk funderede
kristendom, der har oprindelige centrale budskab i kristendommen for øje.

Generaliseringer rammer sjældent korrekt og giver ofte et ret så misvisende
billede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-08 00:47

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kristendommen for øje.
> Generaliseringer rammer sjældent korrekt og giver ofte et ret så

Dejlig, dyb tråd. Af hjertet tak for at holde den i live.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-02-08 13:28

Andreas Falck <dewnull@tiscali.invalid> skrev:
>Claudio Adam (slet S38O6) skrev i
>12004205250.133363168702811@dtext.new s.tele.dk:
>
>[ ... ]
>
>Hvad har den spist?
For meget.

> [...]
>centrale budskab i kristendommen for øje.
>
>Generaliseringer rammer sjældent
>korrekt og giver ofte et ret så misvisende

J.D.Salinger
The Catcher in the Rye.
ISBN 978-0-14-023750-4

Last man Down,
The Fireman´s Story.
ISBN 978-0-7528-4941-6

Jason Burke
On the road to Kandahar
ISBN 0-713-99896-2

Jason Burke
Al Qaeda.
ISBN 978-0-141-03136-1

God Fornøjelse.

Fra : Vidal

Dato : 17-01-08 01:14

Claudio Adam (slet S38O6) skrev:

> - Kristendommen er forædt,
> er det klart nok?
> gået i stå,
> forplumret
> en skygge af sig selv,
> se " Luther ",
> fint nok?

Luthers forståelse har været grundlaget for den danske
kirke siden 1530.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 22-02-08 15:08

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev:

>Luthers forståelse har været grundlaget for den danske
>kirke siden 1530.
>
>--
>Venlig hilsen,
>
>Villy Dalsgaard

Javel, og hvilken forståelse er så det?

Med venlig hilsen,
Adam.

Fra : Vidal

Dato : 22-02-08 20:05

Claudio Adam (slet 5VSPG) skrev:

> Javel, og hvilken forståelse er så det?

Hvis du er interesseret i at se min opfattelse af
den, kan du gå tilbage og læse slutningen af tråden:
Skabt i Guds billede.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-02-08 11:45

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-01-08 16:25

"Claudio Adam (slet AR2DT)" <kraka@AR2DTc.dk> skrev i en meddelelse

> Kan en optagelse på et eksempelvis mobil kamera bruges som
> bevismateriale, ved eksempelvis groft uforsvarlig kørsel.

prøv i News:dk.jura