Kristendommens opfindelser - serien vokser~
Fra : Henrik V Blunck

Dato : 03-01-08 00:18

Serien "Kristendommens opfindelser" vokser, og er nu nået op på 9 afsnit.

Hvis du er gået glip af starten af serien er der en indledning med links
til hver artikel så du kan komme à jour.

Læs mere her: http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler/?p=54

God læselyst.

Henrik Blunck - Dianalund
Den politiske blog *uden* spin ===> http://www.polblog.dk

Fra : Dybbøl

Dato : 03-01-08 09:52

Henrik V Blunck wrote:
> Serien "Kristendommens opfindelser" vokser, og er nu nået op på 9 afsnit.
>
> Hvis du er gået glip af starten af serien...

Ingen går glip af noget ved ikke at læse vås!

> ...er der en indledning med links
> til hver artikel så du kan komme à jour.

"á jour"?
med hvad dog? Disse gamle kopier?

> Læs mere her: http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler/?p=54

Der burde vist have stået "à jour med Henriks manglende forståelse"?!

> God læselyst.

Ja, man skal være meget "læsesulten" for at gå igang med dette!

Var det iøvrigt ikke dig der tidligere i dette forum netop forfægtede
kristendom? Hva blir det næste?

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 03-01-08 16:50

Den 03.01.2008 kl. 09:51 skrev Dybbøl <dybboel@hotmail.com>:
> Ingen går glip af noget ved ikke at læse vås!

Nogle definerer det de ikke selv forstår som vås - andre vælger at lære
nye ting, og lade sig udfordre til at prøve lidt fornyelse.

Velkommen til et nyt år med nye muligheder.... Skræmmende for mange.

> "á jour"?

Up to date. Opdateret.

> med hvad dog? Disse gamle kopier?

Det er ikke "kopier." Modsat visse andre her i gruppen så er hvert ord
skrevet af Undertegnede selv. Jeg behøver ikke Æble-C og Æble-V for at
frembringe det materiale jeg laver.

> Der burde vist have stået "à jour med Henriks manglende forståelse"?!

Du har ret til din mening, naturligvis.

..... Også selvom du altså ikke enten *vil* eller *tør* udfordre dine egne
forestillinger og begreber

> Ja, man skal være meget "læsesulten" for at gå igang med dette!

Har du noget bedre at byde på, eller er du som mange andre mavesure
danskere grebet af en indædt evne til at se alt der ikke lige passer med
dine egne meninger som værende noget bras?

> Var det iøvrigt ikke dig der tidligere i dette forum netop forfægtede
> kristendom? Hva blir det næste?

Det er svært at spå, især om fremtiden.

Retten til at ændre mening var måske noget der gik bort med Jens Otto
Kragh?

Kristendommens Mangler ===> www.blunck.dk/kristendommens_mangler

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-01-08 21:22

Henrik V Blunck skrev i op.t4c18w1an1el4e@macintosh.local:

[ ... ]
> .... Også selvom du altså ikke enten *vil* eller *tør* udfordre dine
> egne forestillinger og begreber

Men forestillinger fra en erklæret kristendomshader, og Malka-sekt medlem,
skulle have højere validitet end de forestillinger kristne selv har om
kristendommen?

Du må da være helt tom i kuplen!

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Patruljen

Dato : 03-01-08 16:07

On 3 Jan., 21:21, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:
> [...]
>
> Men forestillinger fra en erklæret kristendomshader, og Malka-sekt medlem,
> skulle have højere validitet end de forestillinger kristne selv har om

Som sædvanlig er Falcken ude med sine labels og nedladende
kommentarer.
Jeg tror, du er på hårdt arbejde, der, Falck. Allle dine hade - indlæg
er nok ikke så sunde for immunforsvaret, tror du ?

Du kunne med fordel stifte bekendtskab med Joharis vindue - og måske
ændre din tilgang til mennesker med andre holdninger end dine egne.