Poseidon blybælte søges
Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-03-08 19:36

Hej Alle
Er der nogen her i gruppen som ved, hvor man kan købe et poseidon blybælte,
nu kan jeg ikke finde mere søgeord at google med,
og det er stadigvæk ikke lykkes mig at, finde en netshop hvor jeg kan købe
et.
Hvis der eventuelt skulle være en eller flere her i gruppen som har et brugt
liggende som de vil sælge er jeg også interesseret i det,
da både konen og junior har brug for et

Tommy Jensen

Fra : T.Larsen57@gmail.com

Dato : 18-03-08 03:21

On 17 Mar., 19:35, "Tommy Jensen" <tomm...@jensen.mail.dk> wrote:
> [...]
> Hvis der eventuelt skulle være en eller flere her i gruppen som har et brugt
> liggende som de vil sælge er jeg også interesseret i det,

Hej Tommy
Hvis der er det bælte med et metalspænde på , så har vi dem på lager
Vejl 245,-

Mvh
Tommy
Scubagear