Sukkerfri Påskeæg
Fra : Peter Jensen

Dato : 17-03-08 11:15

Hej,

Findes der sukkerfri påskeæg, jeg bor i København? Hvis JA, hvor?

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-03-08 11:45

"Peter Jensen" <peter1969@removemeOfir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der sukkerfri påskeæg, jeg bor i København? Hvis JA, hvor?

Man kan købe dem på nettet, hvis man googler på "sukkerfri påskeæg".
Hvis du har en helsebutik i nærheden, er der måske en chance for at
du kan få dem der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-03-08 16:13

"Peter Jensen" <peter1969@removemeOfir.dk> wrote in news:47de44bd$0$2101
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Findes der sukkerfri påskeæg, jeg bor i København? Hvis JA, hvor?

Hvad mener du med sukkerfri? "Uden sukker" eller "diabetikervenlig"?

Det meste sukkerfri chokolade/slik er nemlig sødet med maltitol eller
beslægtede stoffer, der påvirker blodsukkeret på samme måde som sukker, og
derfor ikke er egnet til diabetikere.

Skal det være diabetikervenligt, så kan jeg kraftigt anbefale chokolade fra
Russell Stover. Det er både blodsukkervenligt og af fremragende kvalitet.

Jeg køber det gerne i USA, men har også fundet det hos dialife.dk.