Hvor, og i hvilken rækkefølge taber mænd s~
Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 16-07-01 22:00

Hej!

Er der nogen der kan fortælle mig om ovenstående/subject? Jeg er sådan lidt
nysgerrig. Jeg kan se på vægten at jeg taber mig, men min livvidde ser ikke
ud til at rykke sig synderligt...

Anders

Fra : Kenneth Bon

Dato : 16-07-01 22:10

Vi er i hvert fald blevet enige om, at kæberne er noget nær det sidste
sted - øv..... :))

/FedeFjæs

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 16-07-01 22:39

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> wrote in message
> Vi er i hvert fald blevet enige om, at kæberne er noget nær det sidste
> sted - øv..... :))

OKOKOK :D

Så, GENERELT SET og FOR DE FLESTE er det... Du ved vist hvad jeg mener,
ikke? ;)

Anyway har jeg tabt mig i ansigtet, men jeg har nu aldrig haft noget med
kæberne - mine kinder er dog blevet lidt mere strukturerede (i stedet for en
blød bue). Det er "bæltet" jeg synes ikke rykker sig, så det ville da være
rart at vide sådan ca. hvad jeg kan forvente i den anledning.

Anders

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 17-07-01 00:22

"Anders Sewerin Johansen" <home@dduck.dk> writes:

> [...]
> blød bue). Det er "bæltet" jeg synes ikke rykker sig, så det ville da være
> rart at vide sådan ca. hvad jeg kan forvente i den anledning.

Så vidt jeg er informeret (=det kan meget vel være forkert) er det
desværre for mænd omkring livet man taber sig sidst... For kvinder er
det vist bagdelen og lårene der er sidste lager.

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten@svensgaard.org

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 17-07-01 00:46

> Så vidt jeg er informeret (=det kan meget vel være forkert) er det
> desværre for mænd omkring livet man taber sig sidst... For kvinder er
> det vist bagdelen og lårene der er sidste lager.

Ah, så jeg får en stram numse før jeg får en flad mave? :)

Det gælder jo om at se på de POSITIVE sider af sagerne :D

Anders

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 17-07-01 01:41

> Ah, så jeg får en stram numse før jeg får en flad mave? :)

Jepper, det bliver det jo nok til så

> Det gælder jo om at se på de POSITIVE sider af sagerne :D

Jepper

Carsten

Fra : Anja

Dato : 17-07-01 09:32

"Carsten Svensgaard" <carsten@svensgaard.org> skrev

> Så vidt jeg er informeret (=det kan meget vel være forkert) er det
> desværre for mænd omkring livet man taber sig sidst... For kvinder er
> det vist bagdelen og lårene der er sidste lager.

Jeg tror det er meget individuelt, mine sidste depoter var barmen og maven.

mvh Anja