Billigt brugt køkken - Hvor?
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 17-03-08 09:07

Jeg er på udkig efter et billigt køkken til kolonihaven - Men synes
simpelthen ikke at kunne finde noget, så håber lidt i har nogle forslag
jeg måske ikke havde overvejet.

Det jeg skal bruge er 2-3 underskabe og et skuffe modul med bordplade og
vask. Ugerne op til jeg købte huset var der masser af billige køkkener
på dba/gulgratis, men her de sidste 3-4 uger har der simpelthen ikke
været noget til billige penge som kan bruges. Vi taler en maks pris a
1000kr, og det er mere eller mindre ligegyldigt hvordan det ser ud bare
standen er nogenlunde. Synes ikke selv det burde være umuligt, men
begynder så småt at miste toldmodigheden.

En af de muligheder jeg havde overvejet var nedrivnings og køkken
firma'er, alle de køkkener der enten bliver smidt ud i forbindelse med
nedrivningen, eller som køkkenfirmaerne tager ud og fjerner og sætter
nye op - må da være lidt penge værd for dem. Så måske i kender til et
par firma'er her i Aalborg området som jeg kan ringe og høre ad.
Evt. andre forslag er lige så velkommende :)

På forhånd tak
/Daniel.

Fra : HBB

Dato : 17-03-08 11:15

Hvad med DBA eller Gul&Gratis?
VH
Henrik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-03-08 16:53

"HBB" skrev:

> Hvad med DBA eller Gul&Gratis?

For mig at se hár DWJ allerede konsulteret de to foretagender.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk