Ny carport - hvilke overvejelser og valg?
Fra : Tingskoven

Dato : 16-03-08 20:24

Hej
Jeg skal ha' udskiftet den gamle carport. I den forbindelse har jeg kigget
på typer fra Værebro
(http://www.vaerebro.dk/xl_itemgroup.asp?AfdId=92&GroupId=3), der ser ok ud
og er billige.
Jeg har også været i Haderslev ved Carport Centret
(http://www.carportcentret.dk/) og kigget på deres 4094, der er med sadeltag
og stort redskabsrum (13 m2). Deres carporte ser mere solid ud, men er også
en halv gang dyre.
Jeg har også spekuleret på, om man selv skulle bygge, hvis jeg kunne skaffe
en tegning med trædimentioner, og så købe træet hos den lokale trælast, men
er ikke sikker på, at kvaliteten bliver bedre. Risikerer måske også, at det
bliver dyrer, da jeg ikke vil kunne købe træet til 'mesterpriser'

Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med ovenstående leverandøre
eller som selvbygger. Evt én, der har en detaljetegning liggende over en
carport med et stort redskabsrum?

Pft.
Revsgaard

Fra : Armand