Maling/forbehandling af havedør
Fra : Anette

Dato : 16-03-08 11:24

Hej NG

VI har købt en ny havedør i fyretræ og den skal jo males.
"Problemet" er så at den havedør går ud i drivhuset ( et af den slags
drivhuset der er bygget op ad husmuren)- dvs døren vil blive udsat for en
del fugt/varme.
Er der en der kan fortælle mig hvad den bedste forbehandling vi kan give den
dør, så den kan holde til fugten og evt hvilken type maling?
Døren skal ikke være samme farve farve ude og inde, så det må gerne være
forskellige slags maling, hvis det er

/ Anette

Fra : Jan Raarup

Dato : 16-03-08 14:39

Anette <abc@def.es> skrev:

> [...]
>del fugt/varme.
>Er der en der kan fortælle mig hvad
>den bedste forbehandling vi kan give den

Ja, velsagtens alkydgrunder og alkydmaling

Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

"lystfiskeri i grønland"