Bosch boremakine og slatne batterier
Fra : Ole Pedersen

Dato : 15-03-08 12:07

Jeg har ovennævnte boremaskine med Ni-Cd batterier. Batterierne er er noget
slatne og klarer kun ganske få huller før det går dødt. Jeg synes jeg kan
huske der tidligere har været nogle råd til hvordan man kunne genoplive dem,
kan bare ikke huske hvornår. Jeg håber så der er nogle andre der kan huske
de råd.
Alternativt, er der nogen der har erfaringer med værktøjsbatterier fra
www.batterier.dk

på forhånd tak
Ole

Fra : Gamle

Dato : 15-03-08 13:53

Ole Pedersen wrote:
> [...]
> synes jeg kan huske der tidligere har været nogle råd til hvordan man
> kunne genoplive dem, kan bare ikke huske hvornår. Jeg håber så der er

Hej.

Har selv med held brugt frysemetoden. 24 timeri fryseren og oplad helt. Kør
batteriet i bunde og i fryseren igen. Det har forlænget levetiden på en del
Ni-Cd batterier for mig.

Mvh.
Torben

Fra : Is

Dato : 15-03-08 19:02

"Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
huske
> de råd.
> Alternativt, er der nogen der har erfaringer med værktøjsbatterier

hvis du vælger at købe nyt, så har jeg købt en makita her

http://prishammeren.dk/shop/default.asp

og den er jeg godt tilfreds med

Erik Isager