Gulvtæppetape skal af
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-03-08 10:46

Nogen gode tips for hvordan man får meget gammelt gulvtæppetape af et
trægulv og mursten? Nogen der ved hvad opløser limen på sådan noget tape,
for jeg har ikke rigtigt held med det jeg har prøvet.

Lars

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-03-08 11:03

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en
meddelelse news:47da4973$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> af et trægulv og mursten? Nogen der ved hvad opløser limen på
> sådan noget tape, for jeg har ikke rigtigt held med det jeg har

Har du prøvet at blødgøre det med almindelig madolie ? Så kan det
lettere skrabes af.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Calle.

Dato : 14-03-08 11:48

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelse news:47da4973$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
>
> Har du prøvet at blødgøre det med almindelig madolie ? Så kan det lettere

Ja det skal bare have lov til at opløse
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Marianne

Dato : 14-03-08 23:52

> Har du prøvet at blødgøre det med almindelig madolie ? Så kan det lettere
> skrabes af.

- eller lampeolie. Det tager det!

mvh
marianne

Fra : Max

Dato : 14-03-08 11:05

Hej Lars

> trægulv og mursten? Nogen der ved hvad opløser limen på sådan noget
> tape, for jeg har ikke rigtigt held med det jeg har prøvet.

Har du prøvet med en varmepistol ?

--
Mvh Max

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 14-03-08 11:29

"Lars Thomsen Nielsen" skrev i meddelelsen

> Nogen gode tips for hvordan man får meget gammelt gulvtæppetape af et
> trægulv og mursten? Nogen der ved hvad opløser limen på sådan noget
> tape, for jeg har ikke rigtigt held med det jeg har prøvet.

Vores havde siddet på i ca. 30 år, det sad dælme fast. Vi fandt ingen
vidundermidler, men vekslede lidt mellem en hårtørrer, WD40, en
plastik-skraber, og godt med knofedt.

Vi prøvede også sprit, renset benzin, Tec7 cleaner altsammen uden det store
held.

Kenn H. Jensen